Internet
Nefunguje internet? Zkuste tyto kroky
- Zkontrolujte napájení směrovače a modemu. Ujistěte se, že jsou obě zařízení (často od poskytovatele internetového připojení dostanete obě zařízení v jednom) zapnuté a zapojené do funkční zásuvky.
- Zkontrolujte kabely. Zkontrolujte, zda jsou kabely propojující modem, směrovač a počítač správně zapojeny.
- Zkontrolujte nastavení připojení zařízení. Zkontrolujte, zda je zařízení připojeno ke správné síti a zda je nastaveno na automatické získání IP adresy.
- Restartujte modem a směrovač. Odpojte modem i směrovač, počkejte několik desítek sekund nebo raději celou minutu, a poté je znovu zapojte.
- Vyzkoušejte jiné zařízení. Pokud připojení k internetu stále nefunguje, zkuste k síti připojit jiné zařízení, abyste zjistili, zda je problém ve vašem zařízení nebo v síti samotné.
- Obraťte se na poskytovatele internetových služeb. Pokud žádný z výše uvedených kroků problém nevyřešil, obraťte se na poskytovatele internetového připojení a požádejte o další pomoc.
- TV, mobil a internet
T-Mobile výpadek dnes – nefunkční TV, internet, signál aktuálně
Nefunguje T-Mobile TV internet, WiFi nebo mobilní signál? Podívejte se na hlášení ostatních uživatelů V grafu se můžete podívat na…
Přečíst » - TV, mobil a internet
O2 výpadek dnes – nefunguje TV, internet, WiFi aktuálně
Nefunguje O2, internet, WiFi nebo mobilní signál? Podívejte se na hlášení ostatních uživatelů V grafu se můžete podívat na nahlášené…
Přečíst » - TV, mobil a internet
Vodafone výpadek dnes – nefunguje TV, internet, WiFi
Nefunguje Vodafone TV, internet, WiFi nebo signál? Podívejte se na hlášení ostatních uživatelů V grafu se můžete podívat na nahlášené…
Přečíst »