The Sims FreePlay nefunguje? Aktuální výpadky a řešení
The Sims FreePlay výpadky nahlášené za posledních 24 hodin
V grafu vidíte nahlášené výpadky pro The Sims FreePlay, což je online mobilní hra vyvinutá a vydaná americkou videoherní společností EA Mobile.
Pokud jste zaznamenali výpadky The Sims FreePlay, můžete je nahlásit pomocí tlačítka v horní části této stránky. Problém pak můžete podrobněji popsat v komentářích, kde se také můžete dozvědět další informace od ostatních uživatelů, případně pomoci někomu, kdo se potýká se stejnou chybou, ale může ji odstranit.
📝Obsah
The Sims FreePlay – Rychlá kontrola dostupnosti
Zde můžete zkontrolovat dostupnost „https://www.ea.com/games/the-sims/the-sims-freeplay„, kde najdete The Sims FreePlay.
Kontrola simuluje načtení stránky The Sims FreePlay. Pokud se web načte v pořádku, kontrola proběhne úspěšně. Pokud web vrátí chyby (tj. jako by se nenačetl) nebo připojení trvá příliš dlouho, kontrola se nezdaří.
Jedná se však o kontrolu webu, nikoliv hry samotné. Pokud se tedy ve hře vyskytne např. chybová hláška/bug nebo se aplikace nespustí, není tato kontrola zcela vhodná.
Tato kontrola je určena spíše pro opravdu velké výpadky, které se týkají celé infrastruktury provozovatele hry, v tomto případě EA Mobile. Stává se to zřídka, ale může se to stát.
Co dělat, když The Sims FreePlay nefunguje?
The Sims FreePlay pád nebo nespuštění může být neuvěřitelně frustrující. Když se vaše oblíbená hra odmítá spustit nebo neustále zamrzá, narušuje to váš herní zážitek a nutí vás to hledat řešení.Naštěstí existuje několik účinných kroků k odstranění problémů, které můžete podniknout, abyste hru The Sims FreePlay znovu spustili.
- Začněte restartováním hry a poté případně i zařízení, protože tento jednoduchý úkon může často vyřešit dočasné závady.
- Zásadní je takéaktualizace hry na nejnovější verzi, protože zastaralé verze mohou obsahovat chyby nebo problémy s kompatibilitou.
- Pokud problém způsobují poškozené soubory, může pomocivymazání mezipaměti a dataplikace.
- V případě přetrvávajících problémů zvažte odinstalování a opětovnou instalaci hry.
Tento proces může odstranit hlubší softwarové problémy, které mohou bránit správnému fungování hry.
Klíčové poznatky
- Restartujte zařízení a násilně zastavte herní aplikaci jako první kroky při řešení problémů
- Aktualizujte stránku The Sims FreePlay na nejnovější verzi a vymažte její mezipaměť a data
- Odinstalujte a znovu nainstalujte The Sims FreePlay v případě obtížnějších problémů
Počáteční kroky při řešení problémů
Když The Sims FreePlay přestane fungovat, problém často vyřeší několik jednoduchých kroků. Vyzkoušejte tyto základní techniky řešení problémů, abyste se mohli snadno a rychle vrátit ke hraní.
Zkontrolujte, zda nejsou hlášeny výpadky The Sims FreePlay
Nejprve zkontrolujte, zda nejsou hlášeny výpadky The Sims FreePlay. Zde můžete zkontrolovat graf výpadků za posledních 24 hodin a případně také nahlásit vlastní problémy s The Sims FreePlay.
Pokud vidíte více zpráv, je pravděpodobné, že se jedná o The Sims FreePlay je z nějakého důvodu momentálně mimo provoz a s největší pravděpodobností budete muset jednoduše počkat, protože problém se netýká vašeho zařízení.
The Sims FreePlay byla vyvinuta společností EA Mobile, která tyto hry také nabízí. Je možné, že pokud má výpadek jedna hra, budou následovat další. Zkontrolujte proto nahlášené výpadky i u těchto her:- Plants vs. Zombies
- Plants vs Zombies 2
- Plants vs. Zombies Heroes
- EA SPORTS FC Mobile Football
- Need for Speed: No Limits
- Real Racing 3
- SimCity BuildIt
- EA SPORTS UFC Mobile 2
- NBA LIVE Mobile Basketball
- Star Wars: Galaxy of Heroes
- Golf Clash
- Command & Conquer: Rivals
- Bejeweled Stars
- Bejeweled Classic
- Bejeweled Blitz
- Peggle Blast
- EA SPORTS FC Tactical
- Need for Speed: Most Wanted
Zkontrolujte své připojení k internetu
Zkontrolujte, zda je vaše zařízení připojeno ke stabilní internetové síti. Otevřete nastavení zařízení a ujistěte se, že je zapnuta síť Wi-Fi nebo mobilní data.
- Pokud používáte Wi-Fi, zkuste se přiblížit ke směrovači, abyste získali silnější signál.
- Otestujte připojení otevřením webového prohlížeče nebo jiné aplikace, která vyžaduje připojení k internetu.
- Pokud ostatní aplikace fungují správně, může být problém v samotné hře.
- V případě nestabilního připojení vypněte a zapněte Wi-Fi nebo mobilní data. To může pomoci obnovit připojení.
Zvažte přepínání mezi Wi-Fi a mobilními daty, abyste zjistili, zda jedno z nich funguje lépe. Některé hry fungují odlišně v závislosti na typu připojení.
Restartujte web The Sims FreePlay nebo Vaše zařízení
Restart zařízení může vyřešit mnoho dočasných závad ovlivňujících vaši hru.
Nejprve zavřete všechny spuštěné aplikace.
V systému iOS přejeďte prstem odspodu nahoru a pozastavte aplikaci, poté přejeďte prstem nahoru na kartách aplikací. V systému Android klepněte na ikonu 3 čáry a přejetím prstem nahoru aplikace zavřete.
Zcela vypněte zařízení. Počkejte 30 sekund a poté jej znovu zapněte.
Tím se vyčistí paměť zařízení a mohou se vyřešit konflikty softwaru.
Po restartování otevřete pouze herní aplikaci. Vyvarujte se spouštění jiných aplikací, které by mohly soupeřit o systémové prostředky.
Pokud hra nyní funguje, restart pravděpodobně problém vyřešil.
Aktualizace The Sims FreePlay
Vývojáři her pravidelně vydávají aktualizace, které opravují chyby a zlepšují výkon.
Otevřete obchod s aplikacemi ve svém zařízení (Google Play Store nebo Apple App Store). Vyhledejte The Sims FreePlay a zkontrolujte, zda je k dispozici aktualizace.
Pokud aktualizace existuje, klepněte na „Aktualizovat“ a nainstalujte ji.
Ujistěte se, že máte dostatek místa v úložišti a stabilní připojení k internetu pro stahování.
Po aktualizaci před spuštěním zařízení restartujte The Sims FreePlay. Tím zajistíte, že se všechny změny projeví správně.
Pokud hra stále nefunguje, podívejte se do poznámek k vydání aplikace, kde najdete známé problémy nebo další kroky.
Přeinstalujte hru
Pokud aktualizace nepomohou, zkuste provést novou instalaci.
Nejprve hru zcela odinstalujte.
- V systému iOS stiskněte a podržte ikonu aplikace a potom klepněte na možnost „Odebrat aplikaci“.
- V systému Android přejděte do Nastavení > Aplikace, najděte hru a klepněte na „Odinstalovat“. Nebo najděte ikonu v aplikacích, klepněte na ni, podržte ji a vyberte možnost „Odinstalovat“
Po odinstalování restartujte zařízení. Poté přejděte do obchodu s aplikacemi a stáhněte hru znovu.
The Sims FreePlay pro Android stáhnete zdeThe Sims FreePlay pro iOS stáhnete zdeTento proces odstraní všechna poškozená data a nainstaluje nejnovější verzi.
Před opětovnou instalací zkontrolujte, zda je třeba zálohovat postup ve hře.
Některé hry ukládají data lokálně a při přeinstalaci by mohlo dojít k jejich ztrátě. Podívejte se po možnostech ukládání do cloudu nebo sledování postupu na základě účtu, abyste si uchovali své úspěchy.
Běžné problémy a jejich řešení
Mobilní hry se mohou setkat s různými problémy, které narušují hraní. Včasné řešení těchto problémů pomáhá zajistit bezproblémový herní zážitek.
Pád při spuštění
Když The Sims FreePlay po otevření okamžitě spadne, zkuste aplikaci násilně zastavit v nastavení zařízení.
Vymažte mezipaměť a data aplikace a zkuste ji znovu spustit.
Pokud problém přetrvává, odinstalujte a znovu nainstalujte hru.
Ujistěte se, že vaše zařízení splňuje minimální systémové požadavky hry. Zastaralé operační systémy často způsobují problémy s kompatibilitou.
Zkontrolujte, zda nejsou k dispozici aktualizace systému Android, a v případě potřeby je nainstalujte.
Dočasně vypněte ostatní aplikace spuštěné na pozadí, protože mohou narušovat proces spouštění hry.
Pokud pády přetrvávají, obraťte se na tým podpory vývojářů hry a požádejte o další pomoc.
Chyby a závady ve hře
Chyby a závady mohou být různé, od drobných grafických problémů až po problémy, které hru rozbíjejí.
Nejprve si ověřte, zda používáte nejnovější verzi hry, a to tak, že zkontrolujete aktualizace v obchodě Google Play.
Restartujte zařízení, abyste vymazali dočasné soubory a obnovili systémové prostředky.
Pokud problémy přetrvávají, zkuste vymazat mezipaměť hry v nastavení zařízení.
Pokud se závady opakují, nahlaste je vývojáři prostřednictvím kanálů podpory aplikace nebo sociálních sítí.
Uveďte podrobné informace o modelu zařízení, verzi systému Android a kroky k reprodukci chyby.
Kontaktování podpory
Pokud vaše mobilní hra nefunguje, můžete se obrátit na zákaznickou podporu a rychle vyřešit problémy. Správné kontaktování podpory zahrnuje shromáždění relevantních informací a použití oficiálních kanálů.
Použití oficiálních kanálů podpory
Mnoho her nabízí více možností kontaktu, včetně e-mailu, chatu nebo lístků podpory. Zde jsou všechny oficiální odkazy a sociální profily EA Mobile a/nebo The Sims FreePlay:
The Sims FreePlay
- Celkové hodnocení
The Sims FreePlay
The Sims FreePlay je strategická simulace života vyvinutá společností EA Mobile a později ve spolupráci s Firemonkeys Studios.