Internetové bankovnictvíAplikaceWeby

MojeBanka internetové bankovnictví KB nefunguje? Aktuální výpadky a řešení

Nefunguje MojeBanka? Podívejte se na hlášení ostatních uživatelů

KB / MojeBanka - výpadky služby za posledních 24 hodin
Výpadky
Dnes je a bylo hlášeno výpadků:
0
Výpadky
Včera bylo hlášeno výpadků:
0

Výše můžete vidět nahlášené výpadky internetového bankovnictví MojeBanka od Komerční banky (KB).

Kliknutím na tlačítko nad grafem můžete sami nefunkční službu nahlásit pro dnešní den. Podrobnější informace o tom, proč vám funkce nefunguje, můžete napsat do komentářů vespod této stránky.

Rychlá kontrola dostupnosti MojeBanka

Zde si můžete zkontrolovat dostupnost adresy „https://login.kb.cz/“, tedy přihlašovací stránky internetového bankovnictví MojeBanka od Komerční banky.

Během kontroly kontaktujeme přihlašovací stránku MojeBanka a pokusíme se zjistit, jestli je vše v pořádku. Pokud připojení vrátí chybu nebo bude trvat moc dlouho, dopadne kontrola neúspěšně.

Naopak pokud vše dopadne v pořádku (což je zhruba ekvivalent toto, že i vám by se měla stránka otevřít normálně), bude kontrola úspěšná.

Tato kontrola nezkoumá žádné další funkce, ale pouze to, jestli stránka s přihlášením nehlásí chyby. Nekontrolujeme tedy žádné další funkce v aplikaci nebo cokoliv dalšího.

Kontrola se tedy hodí ve chvíli, kdy se sami nemůžete na přihlašovací stránku dostat. Takto si ověříte, jestli jde o chybu na vašem zřízení, nebo jestli se se stejným problémem potýkají i ostatní.

Pokud se naopak setkáváte s výpadky při přihlašování nebo něco nefunguje v samotné aplikaci, nahlaste prosím chybu nahoře na této stránce, a problém můžete také popsat do komentářů ve spodku této stránky.

Proč nefunguje MojeBanka a pár tipů na opravu

Internetové bankovnictví může nefungovat z řady důvodů. Podíváme se na ty nejběžnější situace, které můžete opravit, ale i na ty, u kterých je prostě potřeba počkat, až banka vše zase zprovozní.

V aplikaci MojeBanka probíhá plánovaná technická údržba

Každé internetové bankovnictví má někdy plánovanou údržbu, během které se nasazují nové funkce nebo opravují chyby.

Tato údržba obvykle znamená, že internetové bankovnictví MojeBanka nějakou dobu nefunguje. O těchto údržbách jsou zákazníci informováni typicky několik týdnů předem přes e-mail, i s přesným časem, kdy budou stránky nebo aplikace nedostupné. Typicky jde o ty nejméně frekventované časy, tedy v noci.

Tyto plánované údržby standardně trvají několik hodin, mohou se ale protáhnout i na celý den, přestože takto dlouhá doba je velmi vzácná.

Pokud se do MojeBanka od KB nemůžete přihlásit a je noc, je docela možné, že právě tato odstávka probíhá, a bude nějakou dobu trvat, než údržba skončí a aplikace zase začne fungovat.

Během plánované údržby je prostě potřeba počkat, až se vše zase zprovozní. Během těchto chvil, kdy je aplikace nedostupná, je stále možné používat kartu, platit po internetu, a všechny trvalé příkazy nebo inkasa odcházejí podle nastavení. Jen není možné zadávat další příkazy nebo měnit nastavení.

O plánovaných údržbách se můžete doptat také na sociálních profilech Komerční banky. Odkazy na ně najdete níže na této stránce nebo v patičce oficiálního webu.

Zkontrolujte překlepy i správnost adresy webu

Jestli využíváte internetové bankovnictví MojeBanka ve webovém prohlížeči, tak je klíčové, abyste byli na správné adrese.

Dříve se adresa přihlášení nacházela na mojebanka.cz, která vás dnes přesměruje na správnou přihlašovací stránku na adrese https://login.kb.cz/ (kdy za lomítkem mohou být další informace, ale klíčové je kontrolovat adresu kb.cz).

Pokud jste na jakékoliv jiné adrese než kb.cz, je dost možné, že jste na jiném webu nebo přímo podvodné stránce, která se snaží za Komerční banku vydávat, a při pokusu o přihlášení byste zadali i své přihlašovací údaje. Tomuto typu úroku se říká phishing.

Podobné pokusy o podvodná přihlášení jsou dnes pro útočníky složitější díky dvoufázovému ověření například přes aplikaci KB Klíč, ale rozhodně to neznamená, že bychom neměli být na pozoru.

Obecně pro vyšší bezpečnost a hlavně když se chcete přihlásit do svého bankovnictví, na stránky své banky, ať jde o Komerční banku nebo jinou, přistupujte přímo ve svém prohlížeči napsáním adresy nebo přes uloženou záložku. Tedy ne přes odkazy na jiných webech nebo e-mailech.

MojeBanka může blokovat přístupy přes VPN

VPN je zkratka pro Virtual Private Network. V praxi všechna data, která posíláte nebo přijímáte po internetu, jdou nejdříve přes tuto službu, která může data šifrovat, ale mimo jiné také maskuje vaši IP adresu i vaši lokaci.

VPN je užitečná služba pro šifrování dat, což se hodí při využívání veřejných wi-fi sítí, i maskování lokace, ale není užitečná jen pro běžné uživatele internetu, ale i pro ty, kteří mohou mít nekalé úmysly.

Různé služby, jako třeba banky, mohou sledovat IP adresy, které jsou využívány VPN službami, a tyto adresy následně blokovat, protože jsou rizikovější.

Pokud vám internetové bankovnictví MojeBanka nefunguje, zkuste vypnout VPN, pokud tuto službu využíváte.

Přihlášení do MojeBanka může blokovat rozšíření v prohlížeči

Různá rozšíření v internetovém prohlížeči mohou měnit vzhled stránek nebo odebírat různé prvky. Typicky jde třeba o blokátory reklam, které mohou odstraňovat prvky s reklamou.

Někdy se ale stane, že tato rozšíření odstraní něco, co má na stránce být, jako pole pro zadání přihlašovacích údajů nebo jiné klíčové prvky.

Jestli stránka z nějakého důvodu vypadá, jak nemá, zkontrolujte správnost adresy a vypněte rozšíření, které by mohla stránku ovlivňovat.

Používejte moderní a aktualizovaný internetový prohlížeč

Zastaralé prohlížeče nemusí správně zpracovat moderní webové stránky a aplikace. Zvlášť jde o prohlížeč Internet Explorer, který už byste rozhodně neměli používat, protože roky není podporovaný, což v praxi znamená, že je dokonce nebezpečný.

Využívejte moderních prohlížečů, jako jsou Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Brave, ale v pořádku je i Microsoft Edge předinstalovaný ve Windows, ale také Safari pro MacOS.

Pokud vám nefunguje přihlášení nebo samotné internetové bankovnictví MojeBanka vypadá chybově, zkuste jiný prohlížeč.

Zkuste vymazat data webu nebo využijte anonymní okno

Internetový prohlížeč (pokud to nezakážete v nastavení) si při procházení webů ukládá různá data. Typicky třeba obrázky nebo fonty, které dále využívá při prohlížení stránek, aniž by je bylo potřeba znovu stahovat.

Obecně se díky těmto uloženým datům zrychluje prohlížení stránek, ale někdy se může stát, že si prohlížeč uloží nějaká data, která jsou chybová, nebo zobrazuje starou verzi nějaké stránky.

Jestli vám MojeBanka nefunguje, vymažte ve svém prohlížeči tato data i cookies (obvykle vše najdete na jednom místě a maže se vše najednou).

Využít můžete i anonymní okno (někdy také inkognito), které začíná takzvaně s čistým štítem, tedy nevyužívá žádná uložená data. Pokud vám web nefunguje ani v anonymním okně, bude chyba pravděpodobně na straně webu. Naopak pokud je rozdíl mezi webem v klasickém okně a anonymním okně, na vině mohou být právě nějaká uložená data.

Zkontrolujte přihlašovací údaje

Další možností jsou špatně zadané přihlašovací údaje, které pak samozřejmě znamenají, že se nejde přihlásit.

Obvykle se u každé banky při špatně zadaném heslu nebo jiných údajích dozvíte, o jakou chybu se jedná, ale pokud se nejde přihlásit, zkuste heslo nebo jiné potvrzení například přes KB Klíč zadat pečlivě.

MojeBanka má výpadek a je potřeba počkat

Pokud výše zmíněná řešení ani žádná jiná nepomohla, je dost možné, že se Komerční banka (KB) a její internetové bankovnictví MojeBanka potýká s výpadkem.

Někdy se tohle stává, a potřeba je vyčkat, až se situace napraví. Podobné výpadky naštěstí obvykle znamenají „jen“ nemožnost se přihlásit a využívat internetové bankovnictví MojeBanka, ale různé příkazy, platby, inkasa nebo i použití platební karty bývají bez problému.

I tak je to samozřejmě nepříjemné, ale internetové bankovnictví je velmi komplexní aplikace, a za jejím pádem může stát řada věcí, se kterými jako uživatelé bohužel nic moc neuděláme.

Obvykle je ovšem situace napravena v řádu desítek minut až hodin, takže často stačí počkat, a platbu nebo další věci zadat ještě ten samý den.

Sociální sítě a web Komerční banky / MojeBanka

Tady najdete odkazy na všechny sociální profily Komerční banky, kde se můžete zeptat přímo banky, jestli probíhá výpadek, nebo jestli by vše mělo být v pořádku, a je tedy chyba spíše někde u vás, kterou můžete vyřešit výše popsanými návody.

Komerční banka na Twitteru

Zde najdete poslední zprávy Komerční banky na Twitteru. Pokud se banka potýká s výpadky, obvykle dá vědět právě přes Twitter, takže se tyto informace mohou hodit.

Komerční banka na Facebooku

O výpadcích dávají banky vědět i prostřednictvím Facebooku. Zde najdete poslední příspěvky na oficiální facebookové stránce Komerční banky.

MojeBanka
  • Celkové hodnocení
4.5

MojeBanka internetové bankovnictví

MojeBanka je název internetového bankovnictví Komerční banka, a.s..

Odesílám
Vaše hodnocení - klikněte na hvězdičky pro ohodnocení služby
3.3 (10 hodnocení)

Podobné

10 komentářů

  1. Od rána nefunkční aplikace, stále trvá (už minimálně 6 hodin), informace od banky (web KB, Facebook) nula. Vtipné je, že odkaz na stránku o stavu služeb vede do nefunkčního bankovnictví…

  2. Dobrý den,
    přístup do internetového bankovnictví je v pořádku, ale od 10.4.24 postrádám příchozí platbu od zaměstnavatele,
    Ostatní banky platby potvrdily, jen KB stále nic.
    Týká se výpadek i této situace?
    Děkuji za odpověď

  3. Pár dní mám novou KB+ Dnes první přihlášení a po 2 minutách to hlásí chyby a nedostanu se nikam, poté už ani na přihlášení do KB+ To je teda novinka:-(

Napsat komentář

Vrátit se nahoru stránky