GIGANET.cz internet, mobil nebo TV nefungují? Aktuální výpadky a řešení
Nefunguje GIGANET.cz? Podívejte se na hlášení výpadků ostatních uživatelů
V grafu se můžete podívat na nahlášené výpadky GIGANET.cz, který je poskytovatelem internetu, mobilních služeb, internetové TV a dalších online služeb po celé ČR.
Pokud se setkáváte s výpadky služby, nefunguje internet nebo televize, nahlásit je můžete nahoře této stránky pomocí tlačítka. Podrobněji pak můžete problém popsat do komentářů, kde se také můžete dozvědět více informací od dalších uživatelů, případně můžete pomoci někomu, kdo se se stejnou chybou setkává, ale umíte ji opravit.
Odkazy i telefonní čísla najdete níže ve článku, stejně tak i odkazy na oficiální sociální profily GIGANET.cz.
Rychlá kontrola dostupnosti GIGANET.cz
📝Obsah
Zde si můžete zkontrolovat dostupnost adresy „https://www.giganet.cz/„, tedy oficiálního webu, na kterém najdete odkazy ke stažení i další informace.
Kliknutím na tlačítko spustíte kontrolu funkčnosti webu, se kterým se pokusíme spojit a zjistíme, jestli se správně načte. Pokud se to během několika sekund podaří, proběhne kontrola úspěšně. V opačném případě tlačítko zčervená, což může indikovat nějaký problém na straně GIGANET.cz.
Sociální profily GIGANET.cz
Pro více informací zde uvádíme i odkazy na GIGANET.cz a všechny jeho oficiální sociální profily, kde se můžete dozvědět více informací nebo se i poptat na aktuální výpadky:
GIGANET.cz kontakt v případě poruch – technická podpora
Pokud se setkáte s výpadky nebo poruchami, a vypadá to, že se s výpadkem setkáváte sami, bude nejlepší využít technické podpory GIGANET.cz. Využít můžete tyto kontakty:
Kontakty na technickou podporu GIGANET.cz | ||
---|---|---|
Možnost kontaktu | Kontakt | Kdy kontaktovat |
Telefon | 800 55 44 55 | Nonstop |
podpora@giganet.cz | Nonstop |
Více kontaktů v případě dalších situací najdete přímo na oficiálním webu giganet.cz
Nejčastější řešení výpadků a nefunkčních služeb
Restartujte modem/set-top box
Pokud se setkáte s problémy s internetovým připojením nebo televizním signálem, jedním z nejčastějších a nejjednodušších řešení je restartovat modem nebo set-top box. Restartování zařízení pomáhá obnovit spojení a odstranit dočasné technické problémy.
Postup restartování modemu nebo set-top boxu je obvykle velmi snadný. Zkontrolujte, zda je zařízení správně zapojeno do elektrické zásuvky a zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně připojeny. Poté vypněte napájení zařízení, počkejte několik sekund (ideálně však klidně až minutu) a znovu ho zapojte do zásuvky. Modem nebo set-top box by se měl sám automaticky restartovat. Počkejte, až se zařízení úplně restartuje a signál by se měl vrátit do normálu.
Zkontrolujte správné zapojení kabelů
Dalším častým důvodem výpadku nebo nefunkčních služeb je špatné zapojení kabelů. Předpokládejme, že máte problémy s internetovým připojením. Nejprve zkontrolujte, zda je ethernetový kabel správně připojen k vašemu počítači nebo routeru. Ujistěte se, že je konektor zasunutý pevně a že kabel není poškozený.
Pokud máte problémy s televizním signálem, zkontrolujte zapojení kabelů mezi televizorem a set-top boxem nebo anténou. Ujistěte se, že jsou všechny kabely pevně připojeny a že žádný z nich není poškozený. Pokud používáte set-top box, zkontrolujte také, zda je zapnutý a správně nastaven.
Zkontrolujte, zda mají problémy se službou i ostatní zákazníci
Problém může být na straně poskytovatele služby, například kvůli poruše v síti. V takovém případě nemusí být výpadek pouze na vaší straně. Pro ověření můžete použít například graf v horní části této stránky, kde vidíte, zda ostatní zákazníci hlásí stejný problém. Pokud se s výpadky potýkají i další zákazníci, je větší pravděpodobnost, že je třeba počkat na opravu a restartování zařízení či jiná řešení nepomohou.
GIGANET.cz
- Celkové hodnocení
GIGANET.cz
GIGANET.cz je soukromá společnost nabízející internetové připojení, mobilní služby a televizi po celé ČR.