TelevizeInternetMobilTV, mobil a internet

T-Mobile výpadek dnes - nefunkční TV, internet, signál aktuálně

Nefunguje T‑Mobile TV internet, WiFi nebo mobilní signál? Podívejte se na hlášení ostatních uživatelů

T‑Mobile - výpadky služby za posledních 24 hodin
Výpadky
Dnes je a bylo hlášeno výpadků:
0
Výpadky
Včera bylo hlášeno výpadků:
0

V grafu se můžete podívat na nahlášené výpadky a některých služeb operátora T-Mobile, který nabízí TV a pevný či mobilní internet i mobilní tarify.

T-Mobile je spolu s VodafoneO2 v trojce největších mobilních operátorů u nás.

Pokud se setkáváte s výpadky internetu pevného či mobilního, nemáte signál či se setkáváte s jinou chybou, nahlásit je můžete nahoře této stránky pomocí tlačítka. Podrobněji pak můžete problém popsat do komentářů, kde se také můžete dozvědět více informací od dalších uživatelů, případně můžete pomoci někomu, kdo se se stejnou chybou setkává, ale umíte ji opravit.

Odkazy i telefonní čísla najdete zde v tabulce. Níže na stránce pak najdete i odkazy na sociální profily českého T-Mobile.

Užitečné odkazy a telefonní čísla na T-Mobile
Telefonní číslo na infolinku T-Mobile800 73 73 73
Infolinka, pokud voláte ze zahraničí+420 603 603 603
Další kontakty na T-MobileKontakty na T-Mobile

Rychlá kontrola dostupnosti T-Mobile.cz

Zde si můžete zkontrolovat dostupnost adresy „https://www.t-mobile.cz/, tedy oficiálního webu, na kterém najdete odkazy ke stažení i další informace.

Po kliknutí na tlačítko se automatizovaně podíváme, jestli se nám načte web T-Mobile. Pokud vše proběhne během několika sekund a nevrátí se chyby, dopadne kontrola úspěšně. V opačném případě dopadne kontrola neúspěšně, což je v podstatě ekvivalent toho, že se stránky nenačtou, nebo jim načtení trvá, což značí nějaké chyby.

Kontrola nezkoumá další služby, jako aplikace, sílu připojení, signál nebo cokoliv jiného. Jde pouze o webové stránky.

Pokud se setkáváte s jinými problémy, nahlaste je tlačítkem nahoře této stránky, případně popište do komentářů, kde může poradit někdo, kdo se se stejnou chybou také setkává.

Vždy pak můžete zavolat na infolinku, kde se můžete dozvědět více informací a jestli právě neprobíhá větší výpadek, na jehož opravení se pracuje.

Jak opravit možné problémy nebo situace s T-Mobile TV, signálem, internetem, Wifi i dalšími

V každém případě můžete zavolat na infolinku T-Mobile a zeptat se na situaci nebo zjistit více informací. Telefon na infolinku T-Mobile je 800 73 73 73. Na infolince se obvykle rychle dozvíte, jestli a kde probíhá nějaký větší výpadek služeb. V takovém případě je potřeba prostě počkat na to, až se vše zase obnoví.

Pokud jde o výpadek pouze u vás, mohou na infolince ověřit sílu signálu, ale i možná nahlášení klientů v blízkém okolí. Pokud výpadek nahlásilo v kratším období více lidí, je dost možné, že jde o problém na úrovni celého domu nebo ulice, který bude muset operátor vyřešit.

Naopak pokud nikdo jiný výpadek nenahlásil, je vyšší šance, že jde o chybu spíše na vašem zařízení, kterou můžete opravit. Doporučujeme vyzkoušet všechny možnosti, hlavně pak restart modemu, set-top boxu nebo dalších zařízení, a zkontrolovat, jestli jsou kabely správně zapojené.

Pokud by byl vyslán technik a ukázalo se, že jde o podobnou chybu, kterou šlo opravit standardními postupy, může být tento výjezd naúčtován.

V každém případě je vždy dobré:

  • Zkontrolovat kabely a jejich správné zapojení
  • Restartovat všechna nebo dotčená zařízení (modem, set-top box, ale také telefon, tablet nebo počítač)
  • Ověřit, jestli právě neprobíhá větší a již známý výpadek
  • Zavolat na infolinku, kde mohou zjistit více
  • Až poté nechat přijet technika

Nejde se přihlásit do Můj T-Mobile

Můj T-Mobile je internetová samoobsluha, ve které máte přehledy o všech smlouvách, zařízeních, vyúčtováních, ale můžete si také skrze něj zařídit nové produkty.

Pokud nefunguje přihlášení, jde typicky o špatně zadané heslo nebo kombinaci přihlašovacích údajů.

Pokud se vám stále nejde přihlásit, můžete si heslo obnovit. Na e-mail vám pak přijdou instrukce, jak postupovat.

Mám slabý mobilní signál telefonu

T-Mobile má velmi dobé pokrytí, kdy signál chytíme v zásadě kdekoliv v České republice. Pokud jste ve městě a nemáte signál, zkuste restartovat svůj telefon, protože pravděpodobně půjde o nějakou softwarovou chybku, kterou restart vyřeší.

Pokud jste mimo město, hlavně pak na horách, můžete sice volat nebo posílat SMS, ale je větší šance, že se oslabí internet z klasického 4G/LTE na 3G či 2G (EDGE), nebo vypadnout úplně.

Signál je také slabý nebo úplně nedostupný v podzemních prostorech. Sklepy nebo jeskyně jsou typickým příkladem prostor, kde může signál vypadnout úplně. Není to nic zvláštního, a potřeba je prostě zařízení přesunout jinam, kde je signál silnější.

Pomalý nebo nefungující mobilní internet

Slabý signál bude znamenat také slabší datové připojení. To může vadit různým aplikacím, zvlášť když jde o zasílání datově náročnějších dat třeba přes WhatsApp, Messenger, Viber, Discord a další chatovací aplikace, které umožňují i video/audio hovory. Stejně tak mohou vypadávat různé hry nebo může být velmi dlouhá odezva.

Pomalejší a starší 3G nebo dokonce 2G (EDGE) nenabízejí dostatečnou rychlost, jakou aplikace typicky vyžadují. Proto pokud klesne rychlost, řada aplikací vypadá, že nefunguje vůbec.

Občas se toto ovšem stane v důsledku chyby. Pokud jste ve městě a neočekávaně vám nefunguje alespoň 4G/LTE, zkuste vypnout a zapnout mobilní data, případně restartovat celé zařízení.

T-Mobile Internet na doma nefunguje

Pokud nefunguje internet, obvyklé a nejčastější řešení je restartovat modem. To uděláte snadno a na pár desítek sekund, nejlépe pak celou minutu, ho vypojíte ze zásuvky. Poté ho zase zapojíte. Modem si resetuje různá nastavení a pokusí se nanovo spojit se sítí.

Takto se vyřeší řada problémů s nefunkčním internetem, který vám doporučí i na infolince. Je navíc velmi snadný a během minuty až dvou může být po problému.

Dále doporučujeme zkontrolovat kabely a jejich správné zapojení. Domácí mazlíčci, děti, ale i úklid nebo manipulace s elektronikou mohou zapříčinit uvolnění kabeláže, a tedy nefunkční služby. Zkontrolujte tedy, jestli je vše správně zapojeno, což znovu zabere jen chvilku.

Pokud internet funguje, ale pomalu, zkontrolujte, jestli ho nevytěžujete. Příčinou mohou být i jiná zařízení, kde se třeba mohou stahovat aktualizace nebo něco jiného. Pokud se internet znatelně zpomalil po zapnutí jiného zařízení, je dost možné, že se na tomto nově zapnutém zařízení něco stahuje a připojení to vytěžuje.

Jestli se setkáváte s jinými chybami a ani restart modemu nebo kontrola zapojení kabelů nepomohly, pomůžete ostatním uživatelům nahlášením vypadlé služby tlačítkem nahoře této stránky. Stejně tak můžete podrobněji problém popsat do komentářů vespod této stránky, kde vám může někdo poradit, pokud se se stejným problémem také setkal a umí ho vyřešit.

Pokud to vypadá, že se s výpadkem potýkáte sami, bude potřeba zavolat na infolinku T-Mobile – 800 73 73 73. Tam se můžete zeptat na výpadky, případně o svém výpadku informovat. Operátor vám může také sdělit další kroky, jak postupovat. Pokud by nic nefungovalo, mohou vyslat technika, který se na problém podívá a vyřeší ho.

Před návštěvou technika ale doporučujeme zkontrolovat, jestli opravdu problém nemůžete opravit sami. Pokud byste mohli a ukázalo se, že za výpadkem stojí správně nepřipojený kabel, může vám být výjezd naúčtován.

Nemohu se připojit k Wi-fi

Pokud vidíte svoji Wi-Fi síť, ale nelze se k ní připojit, překontrolujte, jestli zadáváte správné heslo. Využít můžete i tohoto návodu, jak zjistit heslo k vaší Wi-Fi.

Pokud jste si jisti, že heslo zadáváte správně, zkuste restartovat modem. Pokud ani to nepomůže, kontaktujte infolinku.

Nevidím svoji Wi-fi síť

Zde může být chyba na straně modemu, který nevysílá správně (znovu je nejjistější modem restartovat), nebo přímo na vašem zařízení.

Pokud vidíte ostatní Wi-fi sítě, ale ne tu vaši, bude chyba spíše na straně modemu. Pokud nevidíte žádnou Wi-fi síť, přestože normálně jich vidíte více, bude chyba spíše na vašem zařízení.

Na svém počítači s Windows můžete kliknout pravým tlačítkem na symbol Wi-fi na liště, a kliknout na Odstranit potíže. Je možné že selhal Wi-fi modul nebo nějaké ovladače, které bylo potřeba restartovat. Tento postup někdy problém s Wifi opraví i bez nutnosti restartovat počítač.

Pokud toto nepomůže, zkuste restartovat počítač. Stejný postup doporučujeme i při nefunkční Wifi na telefonu nebo tabletu.

Kabely mohli přerušit nebo přepojit sousedé

Sousedé někdy mohou způsobovat problémy, ať vědomě, nebo nevědomě. Co se vědomé sabotáže týče, někdo si může přepojit kabely nebo vám ho prostě vypojit z rozvodové skříně. Za toto nemůžete a technik toto opraví, ale je to rozhodně nepříjemné.

Nevědomě mohou sousedé například při vrtání přerušit kabel, který vede k vám. V bytových domech nebo panelácích nejde typicky o takový „problém„. Technik pak musí identifikovat, proč se problém stal a kabel opravit. Znovu nejde o chybu na vaší straně.

Spíše jde o ukázku ze života, co vše se může stát, a že za vypadlým internetem nebo televizí mohou stát faktory, které jen těžko ovlivníme.

Přeseknuté nebo ukradené kabely

Zloději někdy kradou kabely, které pak prodávají, čímž ale způsobí daleko vyšší škody všem ostatním. Stejně tak se může stát, že kabel přesekne těžká technika na ulici při stavebních pracích.

Toto vše obvykle znamená větší výpadek, který operátor zjistí celkem rychle, a tedy ho i začne řešit.

Někdy ovšem tato oprava může trvat i několik hodin, ale bohužel nezbývá než vyčkat.

Máte sami po rekonstrukci?

Další případ ze života může spočívat v nesprávné zásuvce. Pokud jste sami rekonstruovali byt či dům, a vyměňovali všechny zásuvky, mohla se stát omylem výměna správné datové za nesprávnou satelitní zásuvku.

V takovém případě sice koaxiální kabel správně zastrčíte a dokonce i internet bude do jisté míry fungovat, ale velmi pomalu.

Zásuvku je v tomto případě potřeba vyměnit za tu správnou, což když udělá technik, tak bude výjezd s největší pravděpodobností zpoplatněn, protože jde o chybu na vaší straně, ne na straně T-Mobile. Řešením je reklamace zásuvky u společnosti, která vám byt či dům rekonstruovala.

Nefungují mi některé aplikace

Aplikace mohou často vyžadovat stabilní a rychlé připojení k internetu. A to i ty mobilní. Pokud je připojení pomalé, některé aplikace mohou vypadat, že prostě nefungují.

Sociální profily T-Mobile CZ

Pro více informací zde uvádíme i odkazy na T-Mobile a všechny jeho oficiální sociální profily, kde se můžete dozvědět více informací nebo se i poptat na aktuální výpadky:

T-Mobile na Twitteru

Zde najdete feed T-Mobile na oficiálním Twitterovém účtu, kde se velmi pravděpodobně bude informovat o známých rozsáhlejších výpadcích nebo jiných chybách:

T-Mobile
  • Celkové hodnocení
4.8

T-Mobile

T-Mobile je jedním ze tří největších mobilních operátorů u nás a nabízí mobilní a televizní signál, a také pevný a mobilní internet.

Odesílám
Vaše hodnocení - klikněte na hvězdičky pro ohodnocení služby
3.67 (15 hodnocení)

Podobné

6 komentářů

  1. Dobrý den ,to je hnus co to jsou za služby ten T mobile je odporný signál jim opět přestal fungovat a ani se o to nezajímají ,T mobile nutí zákazníky aby odcházeli od něj jinam kdo má lepší služby tohle není poprvé ale často se to děje restartoval jsem a nic k čertu s nima .

  2. Na tv Go pri prenosech jiz cca tyden po 20 minutach zacnou opakovat vety, pri filmech se zacala rec zpozdovat za obrazem, naposledy se parkrat film zastavil samovolne.

  3. Při delší pauze pořad nelze shlédnout ani po jeho skončení!!! Jsem vždy nucen pořad shlédnout u konkurenčního poskytovatele. Má to za ty peníze nějakou logiku nebo ke konkurenci přejít rovnou???

Napsat komentář

Vrátit se nahoru stránky