TV, mobil a internet

Vodafone výpadek dnes – nefunguje TV, internet, WiFi

Nefunguje Vodafone TV, internet, WiFi nebo signál? Podívejte se na hlášení ostatních uživatelů

Nahlásit nefunkční službu Vodafone
Dnes celkem bylo nahlášeno výpadků:
0
Včera bylo celkem nahlášeno výpadků:
0

V grafu se můžete podívat na nahlášené výpadky a některých služeb operátora Vodafone, který nabízí TV a pevný či mobilní internet a další tarify.

Jde spolu s O2 a T-Mobile o největšího mobilního operátora u nás, který se díky odkupu UPC stal také jedním z největších poskytovatelů internetového připojení.

Pokud vám některá služba operátora Vodafone nefunguje, ať jde o televizi či pevný nebo mobilní internet, nahlášením dáte i ostatním uživatelům vědět, že jde o větší chybu, se kterou se pravděpodobně setkává více lidí. V takovém případě je dobré zkontrolovat stránku s výpadky na oficiálním webu Vodafone (odkaz je v tabulce níže), nebo o výpadku dát vědět na infolince.

Podrobněji pak můžete problémy a chyby popsat v komentářích vespod této stránky.

Odkazy i telefonní čísla najdete zde v tabulce. Níže na stránce pak najdete i odkazy na sociální profily českého Vodafone.

Užitečné odkazy a telefonní čísla na Vodafone
Telefonní číslo na infolinku Vodafone 800 77 00 77 (nebo *77 ze sítě Vodafone)
Stránka se známými výpadky Vodafone vodafone.cz/vypadky
Infolinka, pokud voláte ze zahraničí +420 776 977 100

Rychlá kontrola dostupnosti Vodafone.cz

Zkontrolovat stav Vodafone.cz

Zde si můžete zkontrolovat dostupnost adresy „https://www.vodafone.cz/, tedy oficiálního webu, na kterém najdete odkazy ke stažení i další informace.

Po kliknutí na tlačítko kontroly se podíváme na to, jestli se stránky Vodafone načtou správně a nevrátí žádné chyby.

Pokud vše dopadne v pořádku v časovém limitu několika sekund, kontrola dopadne dobře. V opačném případě, tedy když se objeví chyby, připojení se nezdaří vůbec nebo bude trvat moc dlouho, dopadne kontrola neúspěšně.

Kontrola webu neřeší funkce nebo cokoliv jiného, ale pouze, jestli jsou funkční stránky. Ve většině případů tuto kontrolu nevyužijeme, protože půjde spíše o výpadek některé ze služeb, jako je televize nebo internet, ale při masivních výpadcích mohou přestat fungovat i stránky samotného Vodafone.

Známé výpadky Vodafone.cz najdete na oficiálním webu. Odkaz najdete v tabulce výše.

Zavolat můžete také na infolinku, a buď se zeptat. nebo je v případě většího výpadku obvykle rovnou dostupná informace o tom, že výpadek probíhá, a tedy že se i aktuálně řeší.

Jak opravit možné problémy nebo situace s Vodafone TV, signálem, internetem, Wifi i dalšími

V každém případě můžete zavolat na infolinku a zeptat se. Ať je váš problém jakýkoliv, můžete si zavolat na 800 77 00 77 (nebo *77 ze sítě Vodafone). Pokud probíhá rozsáhlejší výpadek, obvykle se to i na infolince dozvíte skrze automatickou zprávu.

Pokud tento výpadek probíhá, tak není nic, co bychom s tím mohli dělat, a je prostě potřeba vyčkat, než se vše opraví a zase zprovozní.

Pokud jde o výpadek, který je pouze u vás (nebo to tak alespoň vypadá), na infolince si mohou často ověřit sílu signálu jak přímo u vás nebo i v celém domě, nebo se podívat na nahlášené problémy ve vašem okolí.

Snadněji zjistíte, jestli jde o chybu někde na vašem zařízení, nebo jde o větší problém třeba na úrovni celého bytového domu. Vždy je lepší si toto ověřit předem.

Pokud by Vodafone poslal technika, který problém opraví, tak budete mít výjezd zdarma, ovšem pokud nejde o vaši chybu. Pokud by naopak technik přijel a ukázalo se, že stačilo restartovat modem nebo jste měli špatně zapojené kabely, tedy chyby, které jste mohli opravit sami, tak může být tento výjezd naúčtován.

V každém případě je vždy dobré:

  • Zkontrolovat kabely a jejich správné zapojení
  • Restartovat všechna nebo dotčená zařízení (modem, set-top box, ale také telefon, tablet nebo počítač)
  • Ověřit, jestli právě neprobíhá větší a již známý výpadek
  • Zavolat na infolinku, kde mohou zjistit více
  • Až poté nechat přijet technika

Nejde se přihlásit do Můj Vodafone

Pokud se nemůžete přihlásit do Můj Vodafone, zkontrolujte jednak heslo, jednak jestli jste ve správné záložce pro přihlášení. Můžete využívat přihlášení přes Vodafone účet, nebo Účet plátce. Zkontrolujte, jestli vše zadáváte do správných polí:

Přihlášení do Můj Vodafone

Mám slabý signál na svém telefonu

Přestože Vodafone pokrývá téměř celé území České republiky, některé oblasti nemají signál tak silný, jako jiné. Hlavně pak co se týče rychlosti internetového připojení, které může třeba v horách klesat z 5G nebo 4G (LTE) na 3G či 2G (EDGE), nebo vypadnout úplně.

Kromě hor pak samozřejmě vadí i místa v podzemí, jako jsou sklepy, jámy, jeskyně a podobné, kam signál nedosáhne vůbec, nebo je slabší.

Slabší signál můžete zkusit vyřešit přesunutím zařízení. Někdy chytnete lepší signál třeba jen posunutím o pár desítek centimetrů nebo metrů.

Internet na telefonu je pomalý nebo nefunguje vůbec

Se slabým signálem se pojí také pomalý nebo zcela nefungující internetové připojení. Hlavně novější aplikace vyžadují poměrně rychlé připojení, zvlášť když jde o zasílání datově náročnějších dat třeba přes WhatsApp, Messenger, Viber, Discord a další chatovací aplikace, které umožňují i video/audio hovory.

Pokud rychlost připojení klesne na 3G, může to vypadat, že aplikace nefungují nebo jsou minimálně velmi pomalé.

Občas se toto ovšem stane v důsledku chyby. Pokud jste ve městě a neočekávaně vám nefunguje 4G/LTE, zkuste vypnout a zapnout mobilní data, případně restartovat celé zařízení.

Další možností, proč je mobilní internet pomalý, je, že vám došla data. Obvykle dostanete nějaké upozornění, ale nemusí to být pravidlem. Pokud vyčerpáte data, tak pak záleží na tom, jak máte tarif nastavený. Některé tarify jen připojení zpomalí na stále velmi solidní rychlost, jiné v zásadě uživatele odstřihnou od dat nebo nabídnou pouze 3G, které je dnes spíše na pomalejší surfování, než na plnohodnotné využívání aplikací.

Pevný Internet na doma nefunguje

Vypadlý pevný internet může mít řadu příčin. Jako nejspolehlivější řešení se jeví restartování modemu. Ten restartujte správně tak, že ho na několik desítek sekund vypojte ze zásuvky, a poté zase zapojte.

Potí je potřeba počkat dalších pár desítek sekund až několik minut, jestli vše naběhne v pořádku. Nefunkční internet se často řeší právě takto a většinu problémů vyřešíte restartem modemu.

Pokud ani to nepomohlo, může jít o nějaký krátkodobější výpadek. Většina výpadků trvá několik minut a mnohdy je ani nezaregistrujeme. Pokud tedy internet vypadl, můžeme zkusit počkat 10 minut, ještě jednou restartovat modem, a až pak začít řešit další kroky.

Pokud ani toto nepomohlo, můžeme zkusit kontaktovat infolinku nebo zkontrolovat, jestli nejde o známý výpadek přímo na webu Vodafone.

Další varianta, proč internet může fungovat špatně nebo pomalu, je vytížení internetu. Na pozadí se mohou stahovat různé aktualizace, které mohou vytěžovat celu síť. Nemusí jít ani o vaše zařízení, ale nějaké, na kterém se v současné chvíli stahuje, a tedy nezbude prostor pro další. To pak může znamenat, že internet vypadá nefunkčně. Pokud jste zapnuli nějaké zařízení, a najednou internet přestal fungovat, zkontrolujte, jestli se na tomto zařízení něco nestahuje.

Nemohu se připojit k Wi-fi

Pokud vidíte svoji Wi-Fi síť, ale nelze se k ní připojit, překontrolujte, jestli zadáváte správné heslo. Využít můžete i tohoto návodu, jak zjistit heslo k vaší Wi-Fi.

Pokud jste si jisti, že heslo zadáváte správně, zkuste restartovat modem. Pokud ani to nepomůže, kontaktujte infolinku.

Nevidím svoji Wi-fi síť

Zde může být chyba na straně modemu, který nevysílá správně (znovu je nejjistější modem restartovat), nebo přímo na vašem zařízení.

Pokud vidíte ostatní Wi-fi sítě, ale ne tu vaši, bude chyba spíše na straně modemu. Pokud nevidíte žádnou Wi-fi síť, přestože normálně jich vidíte více, bude chyba spíše na vašem zařízení.

Na svém počítači s Windows můžete kliknout pravým tlačítkem na symbol Wi-fi na liště, a kliknout na Odstranit potíže. Je možné že selhal Wi-fi modul nebo nějaké ovladače, které bylo potřeba restartovat. Tento postup někdy problém s Wifi opraví i bez nutnosti restartovat počítač.

Pokud toto nepomůže, zkuste restartovat počítač. Stejný postup doporučujeme i při nefunkční Wifi na telefonu nebo tabletu.

Kabely mohli přerušit nebo přepojit sousedé

O problém s vypadnutým internetem, TV signálem nebo čímkoliv dalším, si musí poradit technik. Poměrně běžné, hlavně pak ve větších bytových domech nebo panelácích, jsou problémy, které způsobí sousedé.

Ti se mohli hrabat v rozvodové skříni, přepojovat kabely a snažit se krást signál pro sebe. Mohli také například vrtat do zdi a omylem přerušit vedení, které vedlo k vám. I když u sousedů se nic nestalo a vše jim funguje, vy jste najednou bez internetu nebo televize.

Toto vše jsou naštěstí problémy, za které vy nemůžete, takže i výjezd bude pro vás zdarma.

Než ale začne technik zjišťovat, proč vám něco nefunguje, je vždy lepší zkusit restartovat všechna zařízení a poradit se s infolinkou, kde mohou zjistit více, a také zhodnotí, jestli je výjezd potřeba, nebo jestli jde o chybu, kterou mohou napravit na své straně.

Lokální výpadky mohou mít na svědomí zloději kabelů nebo i stavby a rekonstrukce v okolí

I toto se někdy stává, a zloději kabeláže mohou přerušit signál i ve větší oblasti. Stejně tak se může při rekonstrukci třeba silnice překopnout kabel.

S tímto nic individuálně nezmůžeme a bude potřeba vyčkat, až operátor (respektive všichni operátoři) situaci napraví.

Máte sami po rekonstrukci?

Pokud jste rekonstruovali byt nebo dům, a najednou nefunguje internet nebo televizní signál, může být na vině špatná zásuvka. Při rekonstrukci se mohla namontovat satelitní zásuvka namísto správné datové. Vypadají celkem podobně, ale u satelitní se stane to, že dokonce můžete mít nějaký signál, ale velmi slabý. Internet půjde extrémně pomalu.

Je to trochu matoucí, protože připojení vlastně funguje, jen velmi velmi pomalu.

Pokud se s tímto setkáte, na vině může být právě rekonstrukce a chybně nainstalovaná zásuvka. Můžete ji tedy sami vyměnit, případně pomůže i technik, ovšem jde o chybu ne na straně Vodafone, tedy budou výjezd i samotná nová zásuvka naúčtovány.

Nefungují mi některé aplikace

Aplikace mohou často vyžadovat stabilní a rychlé připojení k internetu. A to i ty mobilní. Pokud je připojení pomalé, některé aplikace mohou vypadat, že prostě nefungují.

Sociální profily Vodafone CZ

Pro více informací zde uvádíme i odkazy na Vodafone všechny jeho oficiální sociální profily, kde se můžete dozvědět více informací nebo se i poptat na aktuální výpadky:

Vodafone na Twitteru

Zde najdete feed Vodafone na oficiálním Twitterovém účtu, kde se velmi pravděpodobně bude informovat o známých rozsáhlejších výpadcích:

Tato stránka slouží pouze jako možnost jednoduchého sdílení informací o vypadlých službách v ČR mezi uživateli. Vyřešení výpadků je na provozovatelích těchto služeb.

Vodafone
  • Celkové hodnocení
4.8

Vodafone

Vodafone je jedním ze tří největších mobilních operátorů u nás a nabízí mobilní a televizní signál, a také pevný a mobilní internet.

Odesílám
Vaše hodnocení
4.2 (5 hodnocení)

Napsat komentář

Back to top button