OpenCall nefunguje? Aktuální výpadky a řešení
OpenCall nefunguje? Podívejte se na hlášení výpadků ostatních uživatelů
V grafu se můžete podívat na nahlášené výpadky OpenCall, což je virtuální mobilní operátor provozovaný v síti O2.
Pokud se setkáváte s výpadky OpenCall, nahlásit je můžete nahoře této stránky pomocí tlačítka. Podrobněji pak můžete problém popsat do komentářů, kde se také můžete dozvědět více informací od dalších uživatelů, případně můžete pomoci někomu, kdo se se stejnou chybou setkává, ale umíte ji opravit.
Odkazy i telefonní čísla najdete níže ve článku, stejně tak i odkazy na oficiální sociální profily OpenCall.
📝Obsah
Rychlá kontrola dostupnosti OpenCall
Zde si můžete zkontrolovat dostupnost adresy „https://opencall.cz/„, kde OpenCall najdete.
Během kontroly se podíváme na správné načtení webových stránek služby. Pokud se správně načtou, dopadne kontrola úspěšně. Pokud se naopak vrátí chyba nebo bude spojení trvat moc dlouho, dopadne kontrola neúspěšně.
V zásadě jde o simulaci toho, jak by se stránky načítaly vám.
Jde ovšem pouze a jenom o kontrolu webových stránek OpenCall, ne služby jako takové. Je tedy možné, že výpadek například signálu se na fungování webu nijak neprojeví. Naopak může vypadnout web, ale jinak vše bude fungovat bez problémů.
Kontrola je tu spíše pro případy opravdu závažných výpadků, které se mohou projevit na webových stránkách, ale i služby samotné.
Sociální profily OpenCall
Pro více informací zde uvádíme i odkazy na OpenCall a všechny jeho oficiální sociální profily, kde se můžete dozvědět více informací nebo se i poptat na aktuální výpadky:
OpenCall kontakt v případě poruch – technická podpora
Pokud se setkáte s výpadky nebo poruchami, a vypadá to, že se s výpadkem setkáváte sami, bude nejlepší využít technické podpory OpenCall. Využít můžete tyto kontakty:
Kontakty na OpenCall | |
---|---|
Možnost kontaktu | Kontakt |
Telefon (Po-Pá 8:00-18:00) | +420 778 820 820 |
Telefon pro zákazníky | *88 |
support@opencall.cz |
Více kontaktů v případě dalších situací najdete přímo na oficiálním webu opencall.cz
Co dělat, když nefunguje OpenCall?
Zkontrolujte výpadky O2
OpenCall je virtuální operátor, což v praxi znamená, že jde o službu, která funguje na infrastruktuře jiného mobilního operátora. V tomto případě jde o O2. To v praxi znamená, že síla signálu nebo i pokrytí jsou identické, jako u O2. OpenCall si pak nastavuje vlastní tarify a služby za své ceny.Problém a výpadek OpenCall ale může nastat v případě, kdy se s výpadkem potýká O2. Zkontrolujte tedy i výpadky O2, kdy pokud uvidíte dostatek nahlášených problémů, bude se to týkat také služby OpenCall.
Nahlašují výpadek OpenCall i další uživatelé?
Jestli se služba OpenCall opravdu potýká s výpadkem poznáte snadno podle toho, že výpadky nahlašují i další zákazníci. Pokud v horní části stránky v grafu uvidíte více nahlášení, půjde tak s největší pravděpodobností o výpadek na straně samotného poskytovatele mobilních služeb.
V praxi tedy je potřeba vyčkat, až vše zase naskočí a není potřeba podnikat další kroky. Chyba není na vašem zařízení a je prostě třeba vyčkat.
Restartujte telefon
Restart telefonu často snadno a rychle vyřeší různé softwarové chyby. Telefon prostě vypněte a zase zapněte. Často signál naskočí a vše začne zase fungovat.
Zkuste se přesunout
Výpadek signálu nebo mobilního internetu může být způsoben slabým signálem. Zvlášť v odlehlejších oblastech se zkuste přesunout někam, kde signál lépe chytíte.
Zkuste využít jiné zařízení
Pokud máte možnost, vložte SIM kartu do jiného telefonu a zkontrolujte, zda tam máte signál. Pokud signál stále nemáte, problém může být ve vaší SIM kartě nebo v síti.
Zkontrolujte nastavení telefonu
Zkontrolujte, jestli jste si nezapnuli například režim Letadlo, který přerušuje všechna bezdrátová spojení, nebo není potřeba zapnout roaming.
OpenCall
- Celkové hodnocení
OpenCall
OpenCall je virtuální mobilní operátor provozovaný v sítí O2.