Internext internet nebo TV nefungují? Aktuální výpadky a řešení
Nefunguje Internext? Podívejte se na hlášení výpadků ostatních uživatelů
V grafu se můžete podívat na nahlášené výpadky Internext, které je poskytovatelem internetu a online TV ve Zlínském kraji.
Pokud se setkáváte s výpadky služby, nefunguje internet nebo televize, nahlásit je můžete nahoře této stránky pomocí tlačítka. Podrobněji pak můžete problém popsat do komentářů, kde se také můžete dozvědět více informací od dalších uživatelů, případně můžete pomoci někomu, kdo se se stejnou chybou setkává, ale umíte ji opravit.
Odkazy i telefonní čísla najdete níže ve článku, stejně tak i odkazy na oficiální sociální profily Internext.
📝Obsah
Rychlá kontrola dostupnosti Internext
Zde si můžete zkontrolovat dostupnost adresy „https://www.internext.cz/“, tedy oficiálního webu, na kterém najdete odkazy ke stažení i další informace.
Kliknutím na tlačítko spustíte kontrolu funkčnosti webu, se kterým se pokusíme spojit a zjistíme, jestli se správně načte. Pokud se to během několika sekund podaří, proběhne kontrola úspěšně. V opačném případě tlačítko zčervená, což může indikovat nějaký problém na straně Internext.
Sociální profily Internext
Pro více informací zde uvádíme i odkazy na Internext a všechny jeho oficiální sociální profily, kde se můžete dozvědět více informací nebo se i poptat na aktuální výpadky:
Internext kontakt v případě poruch – technická podpora
Pokud se setkáte s výpadky nebo poruchami, a vypadá to, že se s výpadkem setkáváte sami, bude nejlepší využít technické podpory Internext. Využít můžete tyto kontakty:
- Zavolat můžete (Po-Pá 7:30-20:00, So-Ne 09:00-17:00) na číslo +420 576 510 003
- Napsat také můžete na e-mail: podpora@internext.cz
- Více kontaktů v případě dalších situací najdete přímo na oficiálním webu Internext.cz
Nejčastější řešení výpadků a nefunkčních služeb
Restartujte modem/set-top box
Pokud vám nefunguje televize nebo internet, zkontrolujte nejdříve, zda máte zaplacený účet a zda nebyla platba zamítnuta. Poté restartujte dané zařízení tak, že jej na zhruba 1 minutu odpojíte ze zásuvky a znovu zapojíte. Toto řešení obvykle vyřeší výpadky, nefunkční Wi-Fi nebo TV signál nebo jakýkoliv jiný problém bez nutnosti dalších kroků nebo kontaktování zákaznické podpory.
Zkontrolujte správné zapojení kabelů
Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely správně zapojené a zda jsou zástrčky v místě, kam patří. Někdy se může stát, že kabel není dostatečně zapojen, ale služba stále funguje. Při jakémkoliv dalším pohybu může kabel ale úplně vypadnout a služba tak přestane fungovat.
Je také možné, že kabel úplně nebo částečně vypadne během úklidu, luxování nebo manipulace se zařízením, ale na vině mohou být také děti nebo domácí zvířata. V takovém případě je třeba kabel znovu zapojit na správné místo.
Zkontrolujte, zda mají se službou problém i ostatní zákazníci
Problém může být na straně poskytovatele služby, například kvůli poruše sítě. V takovém případě výpadek nemusí být jen na vaší straně. K ověření můžete použít například graf v horní části této stránky, kde vidíte, zda ostatní zákazníci hlásí stejný problém. Pokud se s výpadky setkávají i další zákazníci, je větší pravděpodobnost, že je potřeba na opravu prostě vyčkat a restartování zařízení nebo jakékoliv jiné řešení nepomůže.
Internext
- Celkové hodnocení
Internext
Internext je soukromá společnost nabízející internetové připojení a online TV ve Zlínském kraji.
Zdá se, že všechno už je v pořádku.
Ano už to funguje i ředitel společnosti napsal email.
„Vážení zákazníci, v těchto okamžicích řešíme silný kybernetický útok na naši síť, který nadměrně zatěžuje datový provoz internetových přípojek. Na odstranění problému intenzivě pracujeme. Děkujeme za pochopení.“
Nebo taky, jinými slovy,
„Vážení zákazníci, o víkendu nepracujeme a vůbec nemáme tušení co se děje, řešit to budeme nejdřív v pondělí. Děkujeme za pochopení.“
Tak už to mají na hlavní stránce informaci o útoku.
Teď mi od nich přišlo na Messenger toto: „Dobrý den. V těchto okamžicích řešíme silný kybernetický útok na naši síť, který nadměrně zatěžuje datový provoz internetových přípojek. Můžete zaznamenat zpomalení internetu na vašich zařízeních. Bohužel detekujeme i jisté množství napadení klientských zařízení. vzhledem k naší zákonné povinnosti ochrany přenosové sítě jsme byli nuceni některé přípojky deaktivovat. na odstranění problému intenzivně pracujeme. Děkujeme za pochopení.“
Hm zajímavé. Tak to se dá omluvit, jen informace nejsou.
Doufám, že nějaké informace neunikly a hackeři se nedostali k citlivým údajům.
Od sobotního rána připojení s výpadky. Večer už oranžová kontrolka na routeru a zcela bez připojení. To by vysvětlovala deaktivace přípojky.
Jen doufám že nic neuniklo. A ani se k ničemu nedostali.
Proto byl takový ping, pokud se připojovalo najednou několik zařízení tak se nedivím.
Tak možná opraveno a vyřešeno – ping už do 20 ms a bez výpadku. Doufám že je to vyřešeno.
Poslední týden jsou výpadky na denní bázi. Asi mi vypadne z bankovnictví platba za internet… Barák plný ajťáků a nemají na stránkách ani stav sítě nebo aktuální výpadky aby člověk alespoň věděl co se děje.
Problémy přetrvávají už skoro třetí den a pořád žádné info nebo oprava. Hlavně že když přijde na vyúčtování tak máte e-mail hned. :) Šašci.
Každopádně za 4 roky největší problém, jinak bez výpadku.
Vypadá to na nějaký závažnější problém. Stačí jen email nebo sms třeba. Blesk mohl někde uhodit a oprava nemusí být za pár hodin, ale informace můžou poskytnout.
Už mě to přestává bavit. Chápu, že se může něco pokazit a oprava trvá déle. Ale slušností je alespoň o tom informovat svoje zákazníky bych řekla.
A už vám to funguje?
Je to lepší, ale ping pořád skáče nahoru.
Tak nic pořád vypadávaní.
Snad bude kompenzace
Stale stejna situace. Ale info od internextu zadne…
Nevím proč nemají 24 hodin podporu. No v 9:00 znovu volám.
Mate nejake info ?
3-5min to jede stabilne ,ale pripojim k siti vice zarizeni a hotovo
Hlavně že, když spustím ten jejich test, tak mi to napíše že se to zdá vypořádku😡😡😡
No ten jejich test je k ničemu. Nestačím se divit, jaké číslo tam je teď. 70 nahlášení.. a stále žádná zpráva nikde.
Již 73 hlášení a pořád se nic neděje a žádné informace nejsou k dispozici :(
Dobrý den, test slouží pouze ke kontrole funkčnosti webu internext. Protože web jim funguje, i test proběhne v pořádku.
Je pravda, že pro kontrolu funkčnosti služby a připojení není tento test nejvhodnější, ale popisek toho, co test dělá, je přímo pod tlačítkem k otestování. Test je spíše od toho, kdyby nefungovala celá služba nebo se firma potýkala s opravdu masivním výpadkem, kdy spadne opravdu vše, včetně webu.
Podstatný je v tomto případě graf na začátku stránky, který zjevně ukazuje, že se s výpadky setkávají v průběhu dne i další klienti internext, a také komentáře, kde je vidět to samé. Je tedy jasné, že chyba není nikde u vás, a bohužel bude potřeba vyčkat na opravu, která je v kompetenci internext…
Stále máte problém? Od rána výpadky a sekání.
Psal sem na podporu a tady je jejich odpoved
Dobrý den,
aktuálně evidujeme opravdu problém na jednom z naších hlavních serveru. Na nápravě pracujeme a měla by být dnes odstraněna.
Za komplikace se omlouváme.
Já když tam volal asi kolem páté odpoledne tak mi bylo řečeno že mají problém s jedním z vysílačů.
Díky za informace, aspoň víme kde je problém. Mě ještě neodepsali, takže toho mají opravdu asi hodně
Tak snad se to povede dat do hromady ,ale chvilama se zda ze je internet stabilni
Skvělé od rána výpadky a čísla místo aby se v časovém horizontu snižovala tak se zvyšují. To je k pláči, nu přátelé vítejme v 21. století. Nikde ani zmínka jaký problém vznikl či kdy se dá očekávat oprava nebo něco podobného.
Přesně tak. Mě už to takhle dělá od včerejší noci.😡
Stejný problém od rána co jsem vstal od 8 hodin kolísá internet prostě vše pomalé , na internext se dovolat nemůžu , volal sem asi 10x a pokaždé říkají že z někým volají . Je 12:00 a problém stále stejný jako paní Věra .
Dobrý den,
a už jste se tam dovolal? Popřípadě co Vám řekli? Zda se to opraví globálně pro všechny nebo si každý musí zavolat, ať vím. Je to celkem nepříjemné to zpomalení a vypadávání internetu. :(
Bohužel, jeto stále stejné a furt sem se nedovolal .
Řeší to. Dnes večer údajně.
Mají problém na hlavním serveru.
Řekl bych ale velký problém. Za 4 roky takový problém nebyl.
I když včera byla bouřka, tak kdo ví co se stalo.
Jen doufám, že hlavní server není ko. Aby to nebylo na dlouho. Už jen to, že to trvá více jak 12 hodin tak to nebude jen tak.
Od rána cca od 6h mi neustále občas problikává kontrolka připojení. Zařízení jsem restartovala pomocí vypnutí ze sítě, ale ani po 10 minutách se nic neděje. Internet běží, ale s pomalou odezvou a vypadává i zcela úplně. Chyba na moji straně není, včera běžel jako vždy v pořádku.
Otrokovice.