Internext internet nebo TV nefungují? Aktuální výpadky a řešení

Nefunguje Internext? Podívejte se na hlášení výpadků ostatních uživatelů
V grafu se můžete podívat na nahlášené výpadky Internext, které je poskytovatelem internetu a online TV ve Zlínském kraji.
Pokud se setkáváte s výpadky služby, nefunguje internet nebo televize, nahlásit je můžete nahoře této stránky pomocí tlačítka. Podrobněji pak můžete problém popsat do komentářů, kde se také můžete dozvědět více informací od dalších uživatelů, případně můžete pomoci někomu, kdo se se stejnou chybou setkává, ale umíte ji opravit.
Odkazy i telefonní čísla najdete níže ve článku, stejně tak i odkazy na oficiální sociální profily Internext.
Rychlá kontrola dostupnosti Internext
📝Obsah
Zde si můžete zkontrolovat dostupnost adresy „https://www.internext.cz/“, tedy oficiálního webu, na kterém najdete odkazy ke stažení i další informace.
Kliknutím na tlačítko spustíte kontrolu funkčnosti webu, se kterým se pokusíme spojit a zjistíme, jestli se správně načte. Pokud se to během několika sekund podaří, proběhne kontrola úspěšně. V opačném případě tlačítko zčervená, což může indikovat nějaký problém na straně Internext.
Sociální profily Internext
Pro více informací zde uvádíme i odkazy na Internext a všechny jeho oficiální sociální profily, kde se můžete dozvědět více informací nebo se i poptat na aktuální výpadky:
Internext kontakt v případě poruch – technická podpora
Pokud se setkáte s výpadky nebo poruchami, a vypadá to, že se s výpadkem setkáváte sami, bude nejlepší využít technické podpory Internext. Využít můžete tyto kontakty:
- Zavolat můžete (Po-Pá 7:30-20:00, So-Ne 09:00-17:00) na číslo +420 576 510 003
- Napsat také můžete na e-mail: podpora@internext.cz
- Více kontaktů v případě dalších situací najdete přímo na oficiálním webu Internext.cz
Nejčastější řešení výpadků a nefunkčních služeb
Restartujte modem/set-top box
Pokud vám nefunguje televize nebo internet, zkontrolujte nejdříve, zda máte zaplacený účet a zda nebyla platba zamítnuta. Poté restartujte dané zařízení tak, že jej na zhruba 1 minutu odpojíte ze zásuvky a znovu zapojíte. Toto řešení obvykle vyřeší výpadky, nefunkční Wi-Fi nebo TV signál nebo jakýkoliv jiný problém bez nutnosti dalších kroků nebo kontaktování zákaznické podpory.
Zkontrolujte správné zapojení kabelů
Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely správně zapojené a zda jsou zástrčky v místě, kam patří. Někdy se může stát, že kabel není dostatečně zapojen, ale služba stále funguje. Při jakémkoliv dalším pohybu může kabel ale úplně vypadnout a služba tak přestane fungovat.
Je také možné, že kabel úplně nebo částečně vypadne během úklidu, luxování nebo manipulace se zařízením, ale na vině mohou být také děti nebo domácí zvířata. V takovém případě je třeba kabel znovu zapojit na správné místo.
Zkontrolujte, zda mají se službou problém i ostatní zákazníci
Problém může být na straně poskytovatele služby, například kvůli poruše sítě. V takovém případě výpadek nemusí být jen na vaší straně. K ověření můžete použít například graf v horní části této stránky, kde vidíte, zda ostatní zákazníci hlásí stejný problém. Pokud se s výpadky setkávají i další zákazníci, je větší pravděpodobnost, že je potřeba na opravu prostě vyčkat a restartování zařízení nebo jakékoliv jiné řešení nepomůže.
Tato stránka slouží pouze jako možnost jednoduchého sdílení informací o vypadlých službách v ČR mezi uživateli. Vyřešení výpadků je na provozovatelích těchto služeb.
Internext
-
Celkové hodnocení
Internext
Internext je soukromá společnost nabízející internetové připojení a online TV ve Zlínském kraji.