JON.CZ internet, mobil nebo TV nefungují? Aktuální výpadky a řešení
Nefunguje JON.CZ? Podívejte se na hlášení výpadků ostatních uživatelů
V grafu se můžete podívat na nahlášené výpadky JON.CZ, který je poskytovatelem internetu, telefonních služeb a internetové TV ve Středočeském kraji.
Pokud se setkáváte s výpadky služby, nefunguje internet, mobil nebo televize, nahlásit je můžete nahoře této stránky pomocí tlačítka. Podrobněji pak můžete problém popsat do komentářů, kde se také můžete dozvědět více informací od dalších uživatelů, případně můžete pomoci někomu, kdo se se stejnou chybou setkává, ale umíte ji opravit.
Odkazy i telefonní čísla najdete níže ve článku, stejně tak i odkazy na oficiální sociální profily JON.CZ.
Rychlá kontrola dostupnosti JON.CZ
📝Obsah
Zde si můžete zkontrolovat dostupnost adresy „https://www.jon.cz/“, tedy oficiálního webu, na kterém najdete odkazy ke stažení i další informace.
Kliknutím na tlačítko spustíte kontrolu funkčnosti webu, se kterým se pokusíme spojit a zjistíme, jestli se správně načte. Pokud se to během několika sekund podaří, proběhne kontrola úspěšně. V opačném případě tlačítko zčervená, což může indikovat nějaký problém na straně JON.CZ.
Sociální profily JON.CZ
Pro více informací zde uvádíme i odkazy na JON.CZ a všechny jeho oficiální sociální profily, kde se můžete dozvědět více informací nebo se i poptat na aktuální výpadky:
JON.CZ kontakt v případě poruch – technická podpora
Pokud se setkáte s výpadky nebo poruchami, a vypadá to, že se s výpadkem setkáváte sami, bude nejlepší využít technické podpory JON.CZ. Využít můžete tyto kontakty:
Kontakty na technickou podporu JON.CZ | ||
---|---|---|
Možnost kontaktu | Kontakt | Kdy kontaktovat |
Telefon | 321 720 710 | Po – Ne, 8:00-22:00 |
info@jon.cz | Nonstop |
Více kontaktů v případě dalších situací najdete přímo na oficiálním webu jon.cz
Nejčastější řešení výpadků a nefunkčních služeb
Restartujte modem/set-top box
Pokud máte problémy s televizí nebo internetem, zkontrolujte nejprve, zda jste zaplatili účet a zda nebyla platba zamítnuta. Poté restartujte příslušné zařízení tím, že ho na přibližně 1 minutu odpojíte ze zásuvky a znovu připojíte. Tento krok obvykle vyřeší výpadky, nefunkční Wi-Fi nebo jakýkoli jiný problém bez nutnosti dalších akcí nebo kontaktování zákaznické podpory.
Zkontrolujte správné zapojení kabelů
Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely správně připojené a zda jsou zástrčky na svém místě. Někdy se může stát, že kabel není dostatečně pevně připojen, ale služba stále funguje. Při jakémkoli dalším pohybu se však kabel může úplně vysunout a služba tak přestane pracovat.
Může se také stát, že kabel vypadne úplně nebo částečně během úklidu, čištění nebo manipulace s zařízením, ale viníkem mohou být také děti nebo domácí zvířata. V takovém případě je třeba kabel znovu správně připojit.
Zkontrolujte, zda mají problémy se službou i ostatní zákazníci
Problém může být na straně poskytovatele služby, například kvůli poruše v síti. V takovém případě nemusí být výpadek pouze na vaší straně. Pro ověření můžete použít například graf v horní části této stránky, kde vidíte, zda ostatní zákazníci hlásí stejný problém. Pokud se s výpadky potýkají i další zákazníci, je větší pravděpodobnost, že je třeba počkat na opravu a restartování zařízení či jiná řešení nepomohou.
Jon.cz
- Celkové hodnocení
JON.CZ
JON.CZ je soukromá společnost nabízející internetové připojení, mobilní služby a televizi ve Středočeském kraji.