Nordic Telecom internet či TV nefungují? Aktuální výpadky a řešení

Nordic Telecom nefunguje? Nahlášené výpadky za 24 hodin
V grafu se můžete podívat na nahlášené výpadky Nordic Telecom, které je poskytovatelem internetu, mobilních služeb a TV.
Pokud se setkáváte s výpadky služby, nefunguje internet, televize nebo telefon, nahlásit je můžete nahoře této stránky pomocí tlačítka. Podrobněji pak můžete problém popsat do komentářů, kde se také můžete dozvědět více informací od dalších uživatelů, případně můžete pomoci někomu, kdo se se stejnou chybou setkává, ale umíte ji opravit.
Odkazy i telefonní čísla najdete níže ve článku, stejně tak i odkazy na oficiální sociální profily Nordic Telecom.
Rychlá kontrola dostupnosti Nordic Telecom
📝Obsah
Zde si můžete zkontrolovat dostupnost adresy „https://nordictelecom.cz/“, tedy oficiálního webu, na kterém najdete odkazy ke stažení i další informace.
Kliknutím na tlačítko spustíte kontrolu funkčnosti webu, se kterým se pokusíme spojit a zjistíme, jestli se správně načte. Pokud se to během několika sekund podaří, proběhne kontrola úspěšně. V opačném případě tlačítko zčervená, což může indikovat nějaký problém na straně Nordic Telecom.
Sociální profily Nordic Telecom
Pro více informací zde uvádíme i odkazy na Nordic Telecom a všechny jeho oficiální sociální profily, kde se můžete dozvědět více informací nebo se i poptat na aktuální výpadky:
Oficiální Twitter Nordic Telecom
Výpadky nebo známé chyby můžete často najít také na oficiálních sociálních profilech. Níže najdete feed Twitterového účtu Nordic Telecom. Pokud se zrovna potýkáte s výpadkem, který je známý a je v řešení, najdete informace také zde:
Tweets by NordicTelecomCZNordic Telecom kontakt v případě poruch – technická podpora
Pokud se setkáte s výpadky nebo poruchami, a vypadá to, že se s výpadkem setkáváte sami, bude nejlepší využít technické podpory Nordic Telecom. Využít můžete tyto kontakty:
- Zavolat můžete každý den od 8 do 20 na číslo 800 80 70 60
- Napsat také můžete na e-mail: info@nordictelecom.cz
- Více kontaktů v případě dalších situací najdete přímo na oficiálním webu nordictelecom.cz
Nejčastější řešení výpadků a nefunkčních služeb
Restartujte modem/set-top box
Pokud vám nefunguje televize nebo internet, restartujte dané zařízení tak, že jej na zhruba 1 minutu vypojte ze zásuvky a znovu zapojte. Výpadky, nefunkční wi-fi nebo cokoliv jiného se takto často opraví bez nutnosti dalších zásahů nebo kontaktování podpory.
Zkontrolujte správné zapojení kabelů
Zkontrolujte, jestli je vše zapojeno a všechny zástrčky i kabely jsou na správném místě. Někdy se může stát, že kabel není zapojen dostatečně, ale služba stejně funguje. Při jakémkoliv dalším pohybu ovšem kabel vypadne úplně a služba tak přestane fungovat.
Stejně tak se může stát, že kabel kompletně nebo částečně vypojíme při úklidu, luxování nebo manipulaci se zařízením, ale na vině mohou bít třeba děti nebo domácí mazlíčci.
Zkontrolujte, jestli mají se službou problém i ostatní zákazníci
Problém může být na straně poskytovatele dané služby. Výpadek tedy nemusí být jen na vaší straně. Ke kontrole slouží například graf v horní části této stránky, kde vidíte nahlášení i ostatních. Pokud se s výpadky setkává více zákazníků, je pak větší šance, že je potřeba na opravu prostě vyčkat, a restartování zařízení nebo cokoliv jiného nepomůže.
Nordic Telecom
- Celkové hodnocení
Nordic Telecom
Nordic Telecom je soukromá společnost nabízející internetové připojení a online TV po celé ČR.
Dobrý den od 26.1 2024 mi nejde televize,přitom platím poplatek 395kč.Neumim se ani přihlásit,nemám žádné podklady..Prosím o zapojení.Děkuji,je mi 70let
Dobrý den, zkuste spíše kontaktovat přímo Nordic Telecom. Na tomto webu najdete pouze nahlášené výpadky různých služeb, ale vyřešení je na službách samotných.