PODA internet, mobil či TV nefungují? Aktuální výpadky a řešení
Nefunguje PODA? Podívejte se na hlášení výpadků ostatních uživatelů
V grafu se můžete podívat na nahlášené výpadky PODA, které je poskytovatelem internetu, mobilních služeb a TV.
Pokud se setkáváte s výpadky služby, nefunguje internet, televize nebo telefon, nahlásit je můžete nahoře této stránky pomocí tlačítka. Podrobněji pak můžete problém popsat do komentářů, kde se také můžete dozvědět více informací od dalších uživatelů, případně můžete pomoci někomu, kdo se se stejnou chybou setkává, ale umíte ji opravit.
Odkazy i telefonní čísla najdete níže ve článku, stejně tak i odkazy na oficiální sociální profily PODA.
Rychlá kontrola dostupnosti PODA
📝Obsah
Zde si můžete zkontrolovat dostupnost adresy „https://www.poda.cz/“, tedy oficiálního webu, na kterém najdete odkazy ke stažení i další informace.
Kliknutím na tlačítko spustíte kontrolu funkčnosti webu, se kterým se pokusíme spojit a zjistíme, jestli se správně načte. Pokud se to během několika sekund podaří, proběhne kontrola úspěšně. V opačném případě tlačítko zčervená, což může indikovat nějaký problém na straně PODA.
Sociální profily PODA
Pro více informací zde uvádíme i odkazy na PODA a všechny jeho oficiální sociální profily, kde se můžete dozvědět více informací nebo se i poptat na aktuální výpadky:
PODA kontakt v případě poruch – technická podpora
Pokud se setkáte s výpadky nebo poruchami, a vypadá to, že se s výpadkem setkáváte sami, bude nejlepší využít technické podpory PODA. Využít můžete tyto kontakty:
- Zavolat můžete každý den od 7 do 19:30 na číslo 730 430 430
- Napsat také můžete na e-mail: podpora@poda.cz
- Více kontaktů v případě dalších situací najdete přímo na oficiálním webu poda.cz
Nejčastější řešení výpadků a nefunkčních služeb
Restartujte modem/set-top box
Pokud vám nefunguje televize nebo internet, nejprve zkontrolujte, zda máte zaplacený účet a platbu nebyla zamítnuta. Poté restartujte dané zařízení tak, že jej na zhruba 1 minutu vypojte ze zásuvky a znovu zapojte. Většinou tím výpadky, nefunkční wi-fi nebo cokoliv jiného vyřešíte bez nutnosti dalších zásahů nebo kontaktování podpory.
Zkontrolujte správné zapojení kabelů
Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely správně zapojené a zástrčky v místě, kam patří. Někdy se může stát, že kabel není zapojen dostatečně, ale služba stejně funguje. Při jakémkoliv dalším pohybu ovšem kabel může vypadnout úplně a služba tak přestane fungovat.
Je také možné, že kabel kompletně nebo částečně vypojíte při úklidu, luxování nebo manipulaci se zařízením, ale na vině mohou být také děti nebo domácí mazlíčci. V takovém případě je třeba kabel znovu zapojit na správné místo.
Zkontrolujte, jestli mají se službou problém i ostatní zákazníci
Problém může být na straně poskytovatele dané služby, například kvůli poruše sítě. V takovém případě výpadek nemusí být jen na vaší straně. Ke kontrole slouží například graf v horní části této stránky, kde vidíte nahlášení ostatních zákazníků. Pokud se s výpadky setkává více zákazníků, je větší šance, že je potřeba na opravu prostě vyčkat, a restartování zařízení nebo cokoliv jiného nepomůže.
PODA
- Celkové hodnocení
PODA
PODA je soukromá společnost nabízející internetové připojení, telefonní služby a online TV po celé ČR.