Disney Plus nefunguje? Aktuální výpadky a řešení
Disney+ nefunguje? Nahlášené výpadky za 24 hodin
V grafu výše se můžete podívat na hlášené chyby ostatních uživatelů streamovací služby Disney Plus (Disney+).
Pokud se sami setkáváte s chybami nebo výpadky, můžete Disney+ nahlásit kliknutím na tlačítko nad grafem. Díky nahlášení budete vy i další uživatelé vědět, že je dnes služba chybová, nedostupná, přetížená nebo má jiné problémy. Pokud bude nahlášení více, tak budou všichni spíše vědět, že jde o problém na straně Disney, který si musí vyřešit samotná společnost.
Některé problémy ale můžeme vyřešit i takříkajíc po své ose. Níže najdete možné důvody, proč Disney Plus nefunguje a jak případně službu opravit. Stejně jako důvody, se kterými nic neuděláme a bude potřeba počkat.
Pokud se setkáváte se specifickými problémy, můžete je popsat níže do komentářů, kdy se někdo mohl se stejnou chybou také setkat, a zná způsob opravy.
Rychlá kontrola dostupnosti DisneyPlus.com
📝Obsah
Zde si můžete zkontrolovat dostupnost adresy https://www.disneyplus.com/cs-cz, tedy české verze domovské stránky oficiálního webu.
Kontrola probíhá tak, že se pokusíme spojit s webem Disneyplus.com. Pokud se nám to podaří úspěšně a během časového limitu, dopadne kontrola úspěšně, což se dozvíte zezelenáním tlačítka.
Pokud naopak web z nějakého důvodu nefunguje nebo spojení trvalo moc dlouho, dopadne kontrola neúspěšně a tlačítko zčervená.
Je také potřeba říci, že kontrolujeme pouze spojení s webem, tedy ne jiné funkce nebo aplikace, nefunkční nebo nedostupná videa, sekání přehrávání a další podobné chyby.
Pokud tedy například web jako takový funguje, ale nejde například přehrát videa, jde o jasný výpadek, ale kontrola by v tomto případě dopadla úspěšně. V takovém případě prosíme nahlaste výpadek nahoře na této stránce nebo chybu popište v komentářích.
To pak pomůže i dalším uživatelům, kteří se nebudou pokoušet opravovat problémy na svém zařízení, ale budou vědět, že chyba není na jejich straně.
Jak opravit možné problémy s Disney Plus
Disney Plus patří mezi největší online streamovací služby (v rámci konkurence společně s Netflixem a HBO Max, kdy takový YouTube funguje o něco jinak a nabízí jiný typ obsahu).
Disney má pod svými křídly jak své vlastní značky a rodinné filmy a pořady, tak i studia jako Pixar, Lucas Film (tedy práva na svět Star Wars), Marvel Studios (a tedy i Marvel Cinematic Universe – MCU, do kterého spadají všechny filmy okolo Avengers), ale také nabízí dokumenty National Geographic.
Díky koupi studia 21st Century Fox (dříve 20th Century Fox), která byla dokončena v roce 2019 má Disney ve své sbírce i práva na komixové filmy, ke kterým dříve neměl licenci (hlavně pak Fantastic Four, X-Men nebo Deadpool), stejně jako obrovské množství dospělejších filmů a seriálů, které akvizicí studia může nabízet i na Disney+. V zásadě poprvé se tak můžeme i v České republice dostat zcela legálně ke spoustě obsahu, který byl jinak extrémně složitě dostupný nebo nedostupný vůbec, případně bez české podpory.
Všeho všudy na Disney+ službě najdete obrovské množství filmů, seriálů nebo dokumentů nejen pro děti, ale i pro dospělé. I přes název Disney nejde o streamovací službu se samými pohádkami, ale plnohodnotný produkt, který nabídne každému něco, a jde asi o nejuniverzálnější službu svého druhu, která nabídne dostatek zábavy i obsahu každému divákovi.
Jako každá online služba, i Disney+ se někdy setká s výpadky. Někdy jde o chybu na straně provozovatele, jindy jde o problém na našem zařízení. Podíváme se na různé důvody i možná řešení, jak Disney+ zprovoznit.
Něco nefunguje nebo nejde přehrát? Vyzkoušejte Disney Plus na jiném zařízení
Disney Plus je dostupný na počítači, tabletu, mobilu, ale i třeba jako aplikaci v chytrých televizích. Různých aplikací je celá řada, což také znamená, že se může z pohledu provozovatele stát nějaká chyba nebo nedokonalost, případně nekompatibilita s nějakým zařízením.
V praxi pokud vám Disney+ nejde třeba na televizi, je možné, že jde o chybu v aplikaci. Vyzkoušejte proto i jiné zařízení, jako počítač nebo telefon. Pokud na jednom zařízení vše funguje, ale na druhém ne, je dost možné, že jde o chybu v dané aplikaci nebo na daném zařízení, které nemusí být správně připojené k internetu, internet mohl dnes vypadnout, případně se aplikace zasekla a je potřeba ji restartovat.
Naopak pokud vám Disney Plus nejde na ani jednom zařízení a jinak je připojení k internetu v pořádku, jde pravděpodobně o chybu na straně provozovatele, kterou bude muset opravit, tedy my budeme muset počkat.
Splikace Disney Plus v TV je poměrně citlivá na změny sítě
Pokud používáte Disney Plus v televizi, můžeme se setkat s nefungující službou, pokud změníme způsob, jakým se připojujeme k internetu. Tedy když změníme wi-fi síť, připojíme se pomocí kabelu atp.
Samotná aplikace pak může fungovat při procházení, ale při pokusu o spuštění se setkáme s chybovou hláškou.
Pokud se něco podobného stane, aplikaci Disney Plus zkuste vypnout a zase zapnout, případně můžete vypnout a zapnout celou televizi.
Ze zkušenosti může pomoci i vypojení a zapojení televize z elektrické sítě. Občas si tato zařízení pamatují různá nastavení, a ani vypnutí a zapnutí nemusí pomoci. Proto je potřeba TV vypnout, vypojit na chvíli ze zásuvky, a zase zapojit.
Překlepy v adrese Disneyplus.com nebo špatná koncovka domény
Disney+ funguje v řadě zemí, ale všude na adrese disneyplus.com, která je přeložena do jazyka, který je možné měnit v nastavení.
Všechny jiné domény jsou chybné, stejně jako koncovky typu .cz, .eu, .sk a další. Tedy pouze a jenom .com je správně.
Tato verze je pak přeložena do jazyku v nastavení, podobně jako to má Facebook, Twitter, Instagram a mnoho dalších.
Blokace na věřených wi-fi nebo v zaměstnání
Veřejné wi-fi sítě mohou blokovat streamování obsahu, aby nebyly přetížené, případně prostě nejsou dostatečně rychlé, aby na nich šla videa spustit.
I zaměstnavatel může na pracovních zařízeních a sítích blokovat různé weby a služby, tedy i Disney+.
V obou případech je potřeba využít vlastního zařízení a své vlastní sítě, tedy typicky mobilních dat.
Disney+ se potýká s výpadky a je potřeba počkat na opravu
Pokud vidíte více nahlášených výpadků, je velmi pravděpodobné, že Disney Plus prostě nefunguje. V tomto případě nic moc nejde dělat a je potřeba počkat, až služba zase fungovat začne.
Jak dlouho je pak nejisté a záleží, o jak zásadní výpadek jde a jak rychle bude možné vše opravit.
Pro více informací zde uvádíme i odkazy na samotný Disney Plus a jeho profily na dalších sociálních sítích, kde můžete zjistit více informací o aktuálním výpadku a obvykle i předběžný čas opravy.
Chybové kódy (Error code) na Disney Plus, co znamenají a jak postupovat
Chybový kód 4
Tato chyba znamená, že společnost Disney má problémy se zpracováním vaší transakce. Pokud se setkáte s touto chybou, doporučujeme vám, abyste to za nějaký čas zkusili znovu.
Toto jsou některé možné důvody a jejich Řešení:
- Nesprávné PSČ.
- Neplatný třímístný bezpečnostní kód karty.
- Špatné datum vypršení platnosti karty.
- Vládou vydaná karta.
Chybový kód 5
Tato chyba se zobrazí, když je něco špatně se zadanými údaji, kvůli čemuž nelze aktualizovat informace o vašem účtu.
Řešení: Zkontrolujte znovu zadané údaje.
Chybový kód 7
Tato chyba se objeví, když zadáte neplatnou e-mailovou adresu nebo heslo.
Chybový kód 8
Tato chyba se rovněž zobrazí, když zadáte neplatný e-mail nebo heslo.
Řešení: Pokud si nepamatujete e-mailovou adresu svého účtu, můžete zkontrolovat složku e-mailu, zda v ní není e-mail s potvrzením účtu.
Chybový kód 9
Znamená, že jste byli odhlášeni ze služby Disney+. Zkuste se znovu přihlásit. Pokud to nepomůže, může to také znamenat, že vaše platební údaje nelze zpracovat. To může být způsobeno různými důvody, například neplatným číslem kreditní karty, poštovním směrovacím číslem nebo neplatnou kreditní/debetní kartou.
Chybový kód 11
Tato chyba se zobrazuje při pokusu o přístup k obsahu, který není ve vašem regionu dostupný, obvykle se jedná o problém s právy nebo dostupností.
Řešení: Tuto chybu můžete obejít pomocí služby VPN.
Chybový kód 13
Tato chyba se objeví, když překročíte limit zařízení pro streamování na svém účtu Disney+.
Chybový kód 22
Tato chyba se zobrazí, když je video omezeno kvůli ratingu nebo dostupnosti práv.
Řešení: Chcete-li se této chyby zbavit, musíte použít službu Disney+ VPN a bezproblémově streamovat.
Chybový kód 24
Tato chyba se zobrazí, když dojde k problému s připojením k vašemu účtu, může to být způsobeno problémem s internetovým připojením.
Řešení: Zkontrolujte připojení k internetu a po několika minutách to zkuste znovu.
Chybový kód 25
Tato chyba znamená, že v aplikaci Disney+ došlo k interní chybě.
Řešení: Restartujte aplikaci nebo obnovte stránku, pokud používáte prohlížeč.
Chybový kód 27
Jedná se o chybu související s dostupností práv k danému videu ve vašem regionu.
Řešení: Můžete zkusit přistupovat k titulu pomocí sítě VPN.
Chybový kód 28
To znamená, že společnost Disney měla problém s vyhledáváním videa, které se snažíte sledovat.
Řešení: Zkontrolujte název videa a zkuste to znovu.
Chybový kód 29
Tato chyba se zobrazuje v případě interních problémů s připojením.
Řešení: Zkuste restartovat aplikaci a zkontrolujte také internetové připojení.
Chybový kód 30
Tato chyba se objevuje, když dojde k problému s přidáním zařízení k vašemu účtu, může to být způsobeno následujícími důvody:
- Váš limit zařízení pro účet Disney+ byl dosažen.
- Během procesu propojování došlo k chybě. Zkuste zařízení propojit znovu.
- Vaše zařízení již bylo propojeno. Přihlaste se ke svému zařízení a zkontrolujte, zda bylo přidáno.
Chybový kód 31
Tato chyba se zobrazí, když dojde k problému s ověřením vaší polohy. Pokud přistupujete ke službě Disney Plus na mobilním telefonu, povolte služby určování polohy.
Chcete-li na iPhonu nebo iPadu zapnout služby určování polohy, postupujte podle níže uvedených kroků:
- Přejděte do Nastavení.
- Klikněte na možnost Soukromí.
- Klikněte na položku Polohové služby.
- Posuňte přepínač do polohy zapnuto.
- Přejděte dolů na aplikaci Disney+.
- Vyberte možnost během používání aplikace.
Zapnutí služeb určování polohy v zařízeních se systémem Android:
- Klikněte na Nastavení.
- Klikněte na položku Poloha.
- Posuňte posuvník do polohy zapnuto.
Chybový kód 32
Tato chyba se zobrazí, když se Disney nemůže připojit k vašemu účtu, můžete se zkusit znovu přihlásit k účtu.
Řešení: Zkontrolujte, zda je možné, abyste se vrátili k účtu Disney Pokud jste zapomněli heslo, můžete jej obnovit zde.
Chybový kód 34
Tato chyba se objeví, když se pokusíte vytvořit nový profil a dosáhli jste celkového limitu profilů. Chcete-li vytvořit nový profil, musíte nejprve odstranit starý profil.
Zde najdete návod, jak odstranit profil v aplikaci Disney Plus:
- Přihlaste se ke svému účtu.
- Přejděte na profil, který můžete vymazat.
- Klikněte na možnost Upravit profil.
- V dolní části obrazovky uvidíte kartu Smazat profil.
Chybový kód 35
Tato chyba znamená, že video, které se snažíte sledovat, není k dispozici. Může to být způsobeno dostupností práv nebo problémem v interním systému.
Řešení: V případě, že je video dostupné, je možné, že se jedná o chybu, která může způsobit, že je video nedostupné. Můžete zkusit použít VPN a připojit se k jinému městu nebo zemi a zkusit to znovu.
Chybový kód 36
Tato chyba rovněž znamená, že video, které se snažíte sledovat, není k dispozici. To může být způsobeno dostupností práv nebo problémem v interním systému.
Řešení: Můžete zkusit použít VPN a připojit se k jinému městu nebo zemi a zkontrolovat to.
Chybový kód 38
Tato chyba se objeví, když služba Disney Plus identifikuje nesrovnalost v nastavení času a nemůže synchronizovat požadované video.
Řešení: Překontrolujte nastavení času ve svém zařízení a zkuste to znovu.
Chybový kód 40
Tato chyba znamená, že video, které se snažíte sledovat, není k dispozici. Může to být způsobeno dostupností práv nebo problémem v interním systému.
Řešení: Můžete zkusit použít VPN a připojit se k jinému městu nebo zemi a zkontrolovat to.
Chybový kód 42
Tato chyba znamená, že video, které se snažíte sledovat, není k dispozici. Důvodem může být dostupnost práv nebo problém v interním systému.
Řešení: Můžete zkusit použít VPN a připojit se k jinému městu nebo zemi a zkontrolovat to.
Chybový kód 44
Tato chyba znamená, že video, které se snažíte sledovat, není k dispozici. Důvodem může být dostupnost práv nebo problém v interním systému.
Řešení: Po vyřešení problému s právy může být video opět dostupné.
Chybový kód 72
Tato chyba znamená, že společnost Disney měla problém s vaším účtem.
Řešení: Odhlaste se z účtu Disney Plus a zkuste se přihlásit znovu.
Chybový kód 73
Chybový kód 73 se zobrazí, když se pokoušíte získat přístup ke službě Disney Plus z oblasti, kde není dostupná, nebo když služba Disney Plus zjistila, že používáte službu VPN.
Řešení: Služba Disney Plus zjistila, že máte zapnutou VPN. Pokud ji používáte nepoužíváte VPN a stále se zobrazuje tato chyba, zkuste použít jiné připojení.
Chybový kód 75
Tato chyba se zobrazí, když dosáhnete limitu zařízení pro streamování služby Disney Plus, což jsou 4 zařízení současně.
Řešení: Jednoduše zastavte streamování z některého z dalších zařízení a budete moci streamovat na svém aktuálním zařízení.
Chybový kód 76
Tato chyba indikuje, že rychlost vašeho internetu je příliš nízká pro streamování Disney Plus.
Řešení: Pokud používáte síť VPN, zkuste změnit zemi nebo město. V opačném případě použijte službu Disney+ s jiným internetovým připojením.
Chybový kód 81
Tato chyba se zobrazí, když během procesu obnovení hesla dojde k problému.
Řešení: Musíte znovu spustit proces obnovení hesla, který můžete provést zde.
Chybový kód 83
V zařízení Disney Plus došlo k neznámé chybě. K tomu obvykle dochází, pokud je problém s kompatibilitou zařízení, připojením nebo účtem.
Řešení: V případě, že je služba Disney Disney Plus v provozu, může dojít k chybě:
Pokud se vám na mobilních zařízeních zobrazuje chybový kód 83, postupujte podle následujících kroků
- Zavřete všechny aplikace v mobilních zařízeních
- Vymažte data aplikace Disney+
- Deaktivujte GPS
- Zkuste se znovu přihlásit
- Pokud problém přetrvává, přepněte server VPN na jiný dostupný region, čímž se chyba vyřeší
Chybový kód 86
Tato chyba znamená, že váš účet byl zablokován, může to být z následujících důvodů:
- Disney Plus zjistil, že hlavní účet je spojen s nezletilou osobou (mladší 18 let).
- Společnost Disney Plus zakázala váš účet z důvodu porušení podmínek služby nebo nevhodného používání.
Chybový kód 87
Tato chyba znamená, že společnost Disney měla problém s nalezením vašeho profilu. Může se pravděpodobně jednat o interní systémový problém společnosti Disney Plus. Další možností může být, že váš profil byl odstraněn.
Řešení: Zkuste se odhlásit a znovu přihlásit.
Chybový kód 1016
Tato chyba znamená, že se z nějakého důvodu vyskytla nekompatibilita mezi aplikací a vaší televizí typicky Samsung nebo LG.
Neznamená to ale, že je TV nekompatibilní, jen se aplikace takříkajíc zasekla. V televizi se ovšem ukládají různá data, kterých je potřeba se zbavit, aby se aplikace Disney+ zase chytla.
Řešení: Je potřeba takzvaný soft reboot vaší televize, tedy televizi vypnout a zapnout tak, aby se vymazala krátkodobá paměť. Toho lze dosáhnout pomocí ovladače, kdy držte tlačítko pro zapnutí/vypnutí televize tak dlouho, než se televize vypne a zase zapne. Televizi můžete také vypnout běžným způsobem a vypojit na alespoň 30 sekund ze zásuvky, ideálně pak klidně na minutu. Když TV vypojujete ze zásuvky, můžete stejným způsobem resetovat i další zařízení jako modem, což resetuje i připojení k internetu, což může také pomoci.
Disney Plus na Twitteru
Zde se můžete podívat na poslední příspěvky na Twitteru globální stránky Disney+. Pokud se tato služba bude potýkat s větším výpadkem, velmi pravděpodobně se to dozvíte právě z oficiálního feedu.
Disney Plus
- Celkové hodnocení
Disney+
Disney+ je streamovací služba nabízející filmy, seriály, dokumenty i pohádky. Funguje na bázi měsíčního poplatku, kdy je po zaplacení možné si veškerý obsah přehrát zdarma.
Dobrý den
Po vypnutí televize a opětovném zapnutí se aplikace Disney zapne naskočí videa a filmy ale ani jeden nejde spustit nehlásí to chybu jen to píše něco se nezdařilo zkuste to prosím později a HBO dělá to samé ale Netflix funguje pořád jediné řešení je tovární nastavení a zadání všeho znovu ale to nemůže být jediný způsob děkuji za radu…
Dobrý den, kvůli zasekávání filmů jsem se z aplikace v mobilu Xiaomi 9 note Pro odhlásila. Při následném pokusu o přihlášení se mi aplikace vůbec nenačte. Zkrátka zasekne se to na modré obrazovce a stále se točí kolečko. I třeba hodinu. Zkusila jsem restartovat mobil, odinstalovat apku a furt nic. Nedostanu se vůbec dovnitř. Nevíte co s tím? Děkuji
Dobrý den, nejde mi streamovat na pc, ani dokonce po restartování pc a odhlášení se z účtu.
Dobrý den, zkuste vymazat cookies a data D+ ze svého internetového prohlížeče.
Smart Tv Samsung 6 – 4K..od počátku spuštění vše ok, 25.8 hlásí chybu 1016 nebo 1037
Dobrý den, do článku jsme doplnili chybový kód i jak chybu opravit: https://www.downalarm.cz/disney-plus/#Chybovy_kod_1016
Děkuji, tohle vše jsem před tím zkoušel a nic nepomohlo, pak to řešil s technickou podporou Samsungu a také nic.
Dnes aplikace po čtyř dnech záhadně naskočila.
Možná bych měl napsat děkuji ti „Vesmíre“ a modlit se aby to vydrželo.
Super, tak alespoň že se zadařilo. Řešení pospané ve článku je oficiální řešení které i Samsung doporučuje, ale možná bylo potřeba ještě nějaké akce, případně opravdu byla chyba v aplikaci, která se aktualizovala a problém byl odstraněn.
Disney hlásí chybu 73. ,Co s tím?
Dobrý den, chyba 73 znamená nedostupnost v daném regionu.
Na vině může být, že jste v zahraničí, nebo používáte VPN, která skrývá vaši polohu, a tedy to pro D+ vypadá, že jste v jiné zemi.
Řešením je vypnout VPN nebo změnit cílovou zemi na Českou republiku. Pokud jste na dovolené, nezbývá, než se vrátit k nám, případně využít právě VPN a zvolit jako zemi ČR. Více info zde https://www.expressinfo.cz/technika/co-je-vpn-a-jak-ji-vyuzit-k-anonymnimu-surfovani/1180/